بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از آغاز سومین مرحله از تعیین تکلیف سپرده های تعاونی منحل شده فرشتگان برای سپرده های تا 500 میلیون ریال از فردا (یکشنبه) خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 24 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا، بیست و نهم خردادماه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد مرحله سوم تعیین تکلیف سپرده سپرده گذاران تعاونی غیرمجاز و منحل شده فرشتگان (به میزان ۵۰۰ میلیون ریال) تا پیش از عید سعید فطر آغاز می شود.
در 2 مرحله پیشین تعیین تکلیف سپرده سپرده گذاران تعاونی غیرمجاز منحل شده فرشتگان از بیست و هشتم اردیبهشت ماه پرداخت سپرده های تا مبالغ 100 میلیون ریال و از نهم خرداد پرداخت سپرده های تا 200 میلیون ریال صورت گرفته بود. 
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) در اطلاعیه ای اعلام کرد مقرر شده است تعیین تکلیف سپرده های تا مبلغ ٥٠٠ میلیون ریال از یکشنبه (چهارم تیرماه) بر اساس برنامه اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین صورت گیرد.
بر پایه این اطلاعیه، سپرده گذاران می توانند به منظور تعیین تکلیف سپرده خود حسب برنامه زمانی اعلام شده توسط موسسه اعتباری کاسپین به شعبه ها مراجعه کنند.
بانک مرکزی تاکید کرد درباره وضعیت سپرده های بیش از ٥٠٠ میلیون ریال نیز در آینده اطلاع رسانی می شود.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
سلام بخدا این خبر شما که اعلام شد تعهد اجرائی ندارد وماسفانه چپاول اموال مردم آغاز شده است که کاسپین نیز نقطه آغازین آن بود !
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار