کد خبر: ۴۴۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ 25 June 2017
در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به اظهارات یک نماینده در خصوص قیاس روحانی با بنی‌صدر و واکنش بذرپاش به هتاکی به روحانی در روز قدس اختصاص داشت. در این سرویس خبری درباره پس‌لرزه هتاکی به روحانی در راهپیمایی روز قدس هم بازدید زیادی داشت. یک مطلب هم تحلیل کرد توهین کنندگان روز قدس دیروز می‌گفتند آخوند انگلیسی، امروز می‌گویند آخوند آمریکایی!

در سرویس اقتصادی قیمت نهایی پژو ۲۰۰۸ اعلام و مشخص شد۳۰ میلیون بیشتر از قیمت جهانی است. اما خبر رسید سایت ثبت‌نام پژو ۲۰۰۸ مسدود شد و خیال همه را راحت کرد. در این سرویس گزارشی درباره «فتنه» بانکی دانه درشت‌ها هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر برای مخاطبان مهم بود بدانند آیا شنبه ۲۹ رمضان هلال ماه شوال در ایران رؤیت‌پذیر است؟ در این سرویس انتقاد تند یک روزنامه از یک برنامه تلویزیونی تحت عنوان «شب‌های شیدایی» یا ولنگاری؟ هم بازدید زیادی داشت. همچنین مبلغ زکات فطره اعلام شد و احکام مربوط به عید سعید فطر از نظر مقام معظم رهبری هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اجتماعی، روایت مادرانه لادن طباطبایی از اوتیسم بازدید زیادی داشت. مردم در این سرویس نظر دادند تابستان آمد؛ کدام شهرهای ایران را برای سفر انتخاب می‌کنید؟ یک یادداشت پربازدید هم نوشت توهین به رییس‌جمهور در روز قدس؛ اوج نابخردی و بی‌تدبیری است.

در سرویس بین الملل واکنش قطر به خواسته‌های ۱۳گانه ۴ کشور عربی بازدید زیادی داشت. در این سرویس هشدار شدیداللحن امارات به قطر نشان از تشنج فزاینده در منطقه دارد. همچنین واکنش قطر به حمله انتحاری در مکه مکرمه بازدید زیادی داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات دعوای تلگرام و دولت روسیه بالا گرفت و تهدید به فیلتر تلگرام جدی شد.

در سرویس طنز هم مخاطبان با گفتمان به سبک چماقداران خودسر! حسابی حال کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار