کد خبر: ۴۴۷۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 25 June 2017
تابناک / نماینده رشت در مجلس گفت: عده‌ای با توهین به رئیس جمهور منتخب در روز قدس می‌خواهند کام دولت و ملت را تلخ کنند.

محمدصادق حسنی جوریابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره توهین جمعی به رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس گفت: این بی احترامی‌ها  تنها به شخص رئیس‌جمهور نیست بلکه بی‌احترامی به مردم است. همان  مردمی که ساعت‌ها در صف‌های رای ایستادند و وظیفه خود را برابر کشور و نظام به بهترین شکل انجام دادند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سال‌های گذشته هم عده‌ای معترض در این روز به خیابان‌ها آمدند و آن زمان می‌گفتند اعتراض و شعار در خیابان‌ها کار درستی نیست اما حالا خود شعار می‌دهند.  اگر قرار است برخورد شود با همه برخورد کنید.

حسنی بیان داشت: مملکت دارای قانون است و به‌جای شعار دادن اگر اعتراضی دارند بهتر است از راه قانون وارد عمل شوند. در حل مسائل و اختلافات سیاسی اینچنینی قانون،  انتخابات را راه‌حل دانسته اما مسئله اینجاست عده‌ای نه به مردم‌سالاری دینی، نه به دمکراسی و نه به هیچ قانون انسانی دیگری اعتقاد ندارند.

این نماینده مجلس اذعان داشت: صهیونیسم جهانی منتظر بود که ببینند ایرانیان روز قدس چه شعارهایی سر می‌دهند و تمام تلاش خود را می‌کنند که نشان دهند بین دولت و مردم کشور اختلاف وجود دارد و اکنون متاسفانه ما با این شعارها در حال دامن زدن به این مسائل هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: البته مردم بخصوص جوانان در اولین واکنش در فضای مجازی و در توییتر نشان دادند در عهدی که با رئیس‌جمهور خود بستند پایبندند و این جای سپاس‌گزاری از این مردم قدرشناس را دارد.

حسنی افزود: رییس‌جمهور با ٢٤ میلیون رای انتخاب شد و عده‌ای می‌خواهند این موفقیت را به کام دولت و ملت تلخ کنند و با این اعمال، ناخواسته در حال کمک به دشمنان ما هستند که نیاز است به‌واسطه این اشتباهاتشان عذرخواهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که قوه‌قضاییه در برخی مسائل با قدرت ورود می‌کند باید به این موضوع هم با قدرت و جدیت کامل ورود کند. همان‌گونه که اگر برای رئیس‌جمهور دیگری این اتفاق می‌افتاد سریع ورود می‌کردند و  عده‌ای را به جرم توهین به رئیس‌جمهور مورد مواخذه قرار می‌دادند.

عضو فراکسیون امید در پایان اظهار کرد: انتظار از قوه‌قضاییه این است که با عاملان این حرکت که وحدت و منافع ملی ما را نشانه گرفته‌اند برخورد قاطع داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار