مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۴۴۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 25 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛علی‌محمد نیاکان در نشست خبری که به مناسبت دومین هفته قرآن و عترت در ایلام برگزار شد، اظهار داشت: امسال برنامه‌های متنوعی برای تبیین فرهنگ قرآنی در استان ایلام برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ترویج و تبلیغ قرآن و عترت، معرفی دستاوردها و توانمندی‌های علوم قرآنی در استان و ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت‌های قرآنی در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این هفته اعلام کرد.

وی ادامه داد: نهادینه کردن فرهنگ قرآن در جامعه می‌توانند نسل جوان را از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی محسون نگه دارد.

معاون قرآن و عترت ارشاد کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام نیز با اشاره به 600 اثر رسیده به دبیرخانه بخش نمایشگاهی و غیررقابتی گفت: دومین هفته قرآن و عترت استان ایلام امسال از دهم تا چهاردهم تیرماه برگزار خواهد شد.

عظیم عیدی افزود: این جشنواره شامل سه بخش است یک بخش آن بخش غیررقابتی که بخش نمایشگاهی است،

معاون قرآن و عترت ارشاد کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام افزود: مجموعه‌ای از آثار و تولیدات قرآنی فعالان قرآنی استان ایلام به مدت یک هفته در محل مجتمع فرهنگی هنری برای هم استانی‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش دیگر بخش رقابتی و جشنواره‌ها است که شامل 5 جشنواره بوده که یک بخش برگزاری مسابقات قرآنی در دو رده سنی است یک بخش نغمات است و بخش مقالات امسال با موضوع حجاب و عفاف نماز امربه معروف و نهی از منکر است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار