رئیس دادگستری دامغان:
به گزارش تابناک سمنان، رئیس دادگستری دامغان، بابیان اینکه چهار هزار و ۳۵۵پرونده طی سال گذشته در شورای حل اختلاف شهرستان مطرح شد، گفت: پرونده‌های منجر به سازش در این سال ۱۴ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۴۴۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 25 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسین شکوری در دیدار صبح یکشنبه خود با امام‌جمعه دامغان در دفتر وی به مناسبت هفته قوه قضائیه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه قضا طی یک سال گذشته در این شهرستان، بیان کرد: در این بازه زمانی پنج هزار و ۶۲۷ فقره پرونده درداد سرای عمومی و انقلاب این شهرستان و چهار هزار و ۳۵۵پرونده در شورای حل اختلاف رسیدگی شدکه خوشبختانه پرونده‌های سازشی نسبت به مدت مشابه سال۹۴-۹۵ از رشد ۱۴ درصدی برخوردار است.

وی افزود: در این مدت همچنین یک هزار ۳۹۷ فقره ابلاغ الکترونیکی از سوی دادگستری دامغان به مردم صادرشده و همچنین با تلاش و انجمن حمایت از زندانیان رضایت شاکیانو پیگیری واحد مددکاری، ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد آزادشده‌اند.

امام‌جمعه دامغان نیز در این دیدار ضمن بیان اینکه قوه قضائیه مظهر اقتدار نظام است، گفت: یکی از وظایف دستگاه قضایی در جامعه اجرای قسط و عدل است که با تقدیم خون پاک شهدا این امر مهم و حیاتی تحقق پیدا کرد اما باید گفت برای اجرای عدالت همه باید احساس مسئولیت کنند و انجام این کار فقط مختص دستگاه قضایی نیست.

حجت‌الاسلام سید محمدحسینیان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید بهشتی ویارانش، ابراز کرد: مجموعه دستگاه قضایی در دامغان باید آن شهید بزرگوار را به‌عنوان الگوی خود بداند و روش و منش وی را در بحث قضاوت دنبال کند اما درمجموع باید گفت خوشبختانه عملکرد دستگاه قضا در دامغان مثبت است و باید بکوشد در احقاق حق مردم و اجرای عدالت موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار