مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که اجرای طرح سالم سازی دریا در این استان منتظر تعیین مکان های اجرای آن از سوی فرمانداران شهرستانهای ساحلی است.
کد خبر: ۴۴۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 25 June 2017
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت که اجرای طرح سالم سازی دریا در این استان منتظر تعیین مکان های اجرای آن از سوی فرمانداران شهرستانهای ساحلی است.

بهمن طیبی اظهار کرد: ناجیان غریق استان گلستان آماده فعالیت در این بخش و طرح های سالم سازی سواحل هستند اما هنوز مکان اجرا و آماده سازی آن ها توسط مسوولان ذیربط شهرستانها مشخص نشده است.

وی بیان کرد: یکی از موارد مهمی که باید توسط فرمانداران شهرستانهای ساحلی گلستان مورد توجه قرار گیرد، مشخص شدن همه مناطق حادثه خیز و نقاط کور دریا است تا با استقرار ناجیان غریق، تلفات در این بخش به حداقل ممکن کاهش یابد.

رئیس کمیته پیشگیری از حوادث و تلفات انسانی ستاد ساماندهی، هماهنگی و نظارت بر سواحل گلستان افزود: این طرح مطابق برنامه ریزی در سواحل بندرگز و بندرترکمن اجرا می شود اما به واسطه استقبال مردم از سواحل شهر گُمیشان، اجرای طرح سالم سازی در این شهر هم مورد نظر است.

طیبی؛ کاهش آمار غرق شدگان در دریا را مهمترین مزیت اجرای طرح سالم سازی اعلام و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه اجرای آن در تابستان امسال، تلفات در دریا به حداقل ممکن کاهش یابد.

شهرستانهای بندرترکمن، گُمیشان و بندرگز در کرانه شرقی دریای خزر و غرب استان گلستان نقاط بکر گردشگری همچون خلیج گرگان و جزیره آشوراده را در خود جای داده اند.

پیش بینی می شود این مناطق از تعطیلات پیش روی عید فطر تا پایان تابستان امسال پذیرای دهها هزار گردشگر باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار