قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد
تابناک مرکزی: قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تلاش در جهت توانمندی محرومان تاسیس شده است.
کد خبر: ۴۴۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 25 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است گفت: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با هدف ارائه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان و تلاش در جهت توانمندی محرومان تاسیس شده است.

وی افزود: تعداد پنج هزارو 299 فقره وام قرض الحسنه با اعتبار 131 میلیارد و 652 میلیون وام توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.

وی از پرداخت 692 فقره وام خودکفایی و اشتغال در صندوق امداد ولایت خبر داد تصریح کرد: برای پرداخت این تعداد وام اشتغال 54 میلیاردو 869 میلیون ریال اعتبار هرینه شده است  پرداخت چهار هزار و 600 فقره وام کارگشایی با اعتبار 75 میلیارد و 582 میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته بوده است.

بهرامی افزود: صندوق امداد ولایت کمیته امداد استان مرکزی تسهیلات را به صورت قرض الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت و مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکهٔ بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط هر یک از مددجویان و یا سایر افراد کم برخوردار برای دریافت وام ابتدا از سوی واحد‌های مددکاری احراز شده و پس از آن وام در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد تصریح کرد: تأمین هزینه‌های درمانی ، اعطای وام به محکومان دیه و جرائم غیر عمد، خرید و تأمین مسکن کمک به خرید لوازم منزل، ودیعه مسکن، کارگشایی، ایجاد کار انگیزی، پرداخت بدهی، پرداخت هزینه‌های تحصیلی، ایجاد اشتغال و پرداخت کمک هزینه ازدواج از موارد پرداخت وام هستند.

وی در پایان ضمن دعوت از خیران به منظور افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت اظهارکرد: خیران می توانند با سپرده گذاری در این صندوق در کمک به رفع مشکلات محرومان سهیم شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار