نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین با بیان اینکه مشکل این هتل‌ها فقط با بازگشایی مرز خسروی به صورت مقطعی در ایام اربعین حل نمی‌شود، گفت: تنها راه بازگشت رونق به هتل‌های قصرشیرین بازگشایی رسمی و مستمر مرز خسروی است.
کد خبر: ۴۴۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۲ 25 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،بهروز مرادی ، با بیان اینکه بازگشایی مرز خسروی در ایام اربعین فایده چندانی برای هتل‌داران قصرشیرین نخواهد داشت، اظهار کرد: این بازگشایی مقطعی و فقط برای مدت 10 تا 15 روز است که نمی‌تواند مشکل چندین ساله هتل‌داران را حل کند.

وی افزود: از سوی دیگر عمده افرادی که در این ایام به زیارت عتبات عالیات می‌روند، هزینه چندانی برای اینکه بخواهند در هتل مستقر شوند نمی‌کنند.

نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین معتقد است، با این وضعیت مشکل چهار ساله هتل‌داران حل نخواهد شد، مگر آنکه شرایط به سال 92 بازگردد که مرز همیشه برای تردد مسافر و زوار باز بود.

مرادی با بیان اینکه با وجود این شرایط در صورت تردد مسافر در ایام اربعین از مرز خسروی هتل‌داران پذیرای آنان خواهند بود، یادآوری کرد: البته اکنون بسیاری از هتل‌های قصرشیرین چه آنهایی که در مرز خسروی هستند و چه هتل‌های درون شهر تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند.

وی خاطرنشان کرد: 9 هتل با کیفیت و با درجات بالا در قصرشیرین داریم که سه مورد از آنها در مرز خسروی و شش هتل دیگر در قصرشیرین است.

نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین از بدهی‌های قابل توجه هتل‌داران قصرشیرین به بانکها هم یاد کرد و افزود: این هتل‌ها مبالغی وام از بانک دریافت کردند، اما به دلیل رکودی که با آن مواجهند نتوانستند اقساط خود را به موقع پرداخت کنند.

به گفته مرادی این امر باعث شده بدهی هتل‌داران که عمدتا هم ناشی از جریمه است به بانک‌ها بسیار زیاد باشد.

وی اظهار کرد: بانک‌ها هم با توجه به شرایط رکودی که ما داریم هیچ همکاری ندارند و این در حالیست که بارها قول مساعدت به ما داده شده است.

نماینده انجمن هتل‌داران قصرشیرین تصریح کرد: از سوی دیگر برخی از بانک‌ها با قیمت غیرکارشناسی هتل‌ها را حراج کردند و یا خود بانکها برخی از هتل‌ها را برداشته است.

مرادی با بیان اینکه هتل‌داران سرمایه و زندگی خود را برای ساخت هتل در قصرشیرین گذاشته‌اند، گفت: در این چهار سال تعطیلی تمام هتل‌ها مستهلک شده‌اند و هیچکس به این مشکلات توجه ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار