عضو کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه دولت تاکنون در رابطه با برنامه ششم توسعه هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی انجام نداده است.
کد خبر: ۴۴۸۲۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 25 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،سیدقاسم جاسمی اظهار داشت: با وجود تصویب برنامه ششم توسعه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تحویل آن به دولت قبل از شروع سال جدید اما متأسفانه دولت تاکنون هیچ اقدام عملیاتی و اجرایی در رابطه با این برنامه انجام نداده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با نگاه ژرف و دوراندیشانه‌ای که نسبت به موضوعات و اطلاعات جامع و کاملی که از مسائل پیش رو و تسلط و اشرافیت کامل بر موضوعات امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دارند لازم دیدند که امسال را سال اقتصاد مقاومتی؛ رونق تولید ملی و اشتغال‌زایی معرفی کنند.

جاسمی با بیان اینکه با وجود اصرار مقام معظم رهبری بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی متأسفانه هنوز نگاه دولتمردان تغییر نکرده است افزود: تا این نگاه توسط دولتمردان تغییر نیابد و نگاه ما یک نگاه داخلی و به سمت رونق تولید ملی نباشد نمی‌توانیم گره‌ای از حل مشکلات اقتصادی کشور برداریم.

وی آمار بیکاری جوانان را در شرایط کنونی در کشور نگران کننده دانست و اظهار کرد: باید مسئولان دولتی زمینه‌های رونق اشتغال در کشور را در جنبه‌های دولتی و خصوصی فراهم کنند و هر چه سریع‌تر به فکر راه حلی برای برون رفت از مشکلات بیکاری جوانان باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود چند ماه از اعلام شعار امسال و تأکیدات مقام معظم رهبری می‌گذرد اما اقدام عملی توسط دولت هنوز صورت نگرفته است عنوان کرد: دولت باید خیلی بیشتر نسبت به این موضوعات توجه کند و بنده به عنوان نماینده مجلس به وزیر کشور تذکراتی در رابطه با مدیریت ارشد استان داده‌ام زیرا استاندار کرمانشاه تاکنون در پیگیری مسائل استان خیلی ضعیف عمل کرده و به هیچ یک از وعده و وعیدهای خود به مردم در رابطه با رونق تولید و اشتغال عمل نکرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار