کد خبر: ۴۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰ 26 June 2017
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم استان در ماه پر فیض و برکت رمضان ، فرا رسیدن عید سعید فطر را به مردم متدین استان تبریک گفت.

در پیام تبریک عید فطر از سوی سید موسی خادمی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم اسئلک بحقَّ هذا الیوم الَّذی جعلتهُ لِلمسلمینَ عیدا.

ماه پر فیض و برکت و سراسر تعبد ،بندگی و بخشندگی رمضان ،ماه رحمت ، مغفرت و ضیافت الهی به پایان رسید و مشتاقان این ماه با عظمت به اندازه توان و ظرفیت خود توشه ای از معرفت، عبودیت و راز و نیاز اندوختند.
عید سعید فطر، عید توفیق و عبادت است که با تهذیب نفس و بهره مندی از فیوضات و برکات معنوی فرا رسید و دل های مشتاق را که در زیباترین و دلنشین ترین ضیافت معبود با سرافرازی گذر کردند شادمان کرده است .
این عید در حقیقت جشن شادی و سربلند بیرون آمدن از یک ماه اخلاص و روزه داری مسلمانان و سربلندی آنان در آزمون بزرگ الهی است و باید آن را بزرگترین و عظیم ترین ایام ستایش حضرت احدیت نامید.
اینک انسان های متدین و با اخلاص به پاس شکرانه سی روز جلوس بر سر سفره پر فیض رمضان و نعمتهای فراوان الهی و درک روزها و شب های با عظمت این ماه، با حضور در نماز عید سعید فطر، نهایت تقدیر و سپاس خود را از خداوند بلند مرتبه به نمایش خواهند گذاشت.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم قدرشناس و متدین استان کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان، عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان بویژه مردم شریف این استان تبریک عرض می کنم.
در پایان عزت، پیروزی و سربلندی ایران اسلامی و اتحاد ملتهای مسلمان و همچنین توفیق روز افزون شما مردم فهیم و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد را از حضرت حق خواستارم

سید موسی خادمی _ استاندار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار