رهبر انقلاب با بیان اینکه آتش‌به اختیار به معنای کارخودجوش فرهنگی تمیز است، گفتند: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی نیست.
کد خبر: ۴۴۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 26 June 2017
به گزارش تابناک : حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز عیدفطر با اشاره به انتخابات اردیبهشت و راهپیمایی روز قدس از مردم تشکر کردند و افزودند: ملت سرافراز باشند که کارهای بزرگی انجام دادند. دل شاد و امید در دل بپرورانید که کارهای بزرگی انجام دادید.

ایشان در بخشی از سخنان با ابراز امیدواری از اینکه دولت جدید هرچه زودتر کار خود را آغاز کند، به کارهای مهم پیش روی مسئولان و مردم اشاره و بیان کردند: از جمله کارهای مهم کارهای فرهنگی است. ما خلل و فرج فرهنگی زیاد داریم. جاهایی که نفوذگاه دشمن است، بسیار است و هم مجموعه های فرهنگی دولتی و هم مجموعه های گسترده فرهنگی مردمی باید در این حوزه اقدام کنند.

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه آتش به اختیار به معنای کار خودش فرهنگی تمیز است، از جوانان و صاحبان فرهنگ خواستند با ابتکار خویش کارهای فرهنگی را پیش ببرندو افزودند: آتش به اختیار به معنای بی‌قانونی، فحاشی و مدیون کردن جریان انقلابی کشور نیست.

ایشان تصریح کردند:نیروهای انقلابی در درجه اول و بیش از همه باید مراقب آرامش کشور و عدم سوء استفاده دشمنان از وضعیت کشور باشند.




منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار