آیت‌الله موسوی جزایری در خطبه های نماز عید فطر:
این پاسخ کشور به عوامل تروریستی به این معنا است که اگر بخواهند چنین خیال‌های خامی را مجددا در اذهان نحس خود داشته باشند، قطعا به ازای هر یک نفر شهید ده‌ها موشک به آن‌ها خواهیم زد
کد خبر: ۴۴۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 26 June 2017
امام جمعه اهواز با بیان این‌که حمله موشکی سپاه به داعش پاسخ کامل جمهوری اسلامی به آن‌ها نبود، گفت: اگر مجددا دشمنان و داعش خیال خام این عملیات‌های تروریستی را داشته باشند، جمهوری اسلامی ایران به ازای هر نفر شهید ده‌ها موشک به سوی آن‌ها پرتاب خواهد کرد.

آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر که امروز دوشنبه در مصلای اهواز برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن این عید به مسلمانان، حمله موشکی سپاه به مواضع تروریستها را واکنشی به حمله تروریستی 17 خرداد تهران عنوان نمود و گفت: هر چند این حادثه همه ما را متاثر کرد اما یکی از جنبه‌های مهم آن همان نکته ای است که رسول خدا آن را یادآور شدند و گفتند که تا نعمتی موجود باشد انسان قدر آن را نمی‌داند و زمانی انسان قدر این نعمت را خواهد دانست که آن را از دست بدهد. پس ما باید همیشه قدردان نعمت امنیت در کشورمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: به دستور فرمانده کل قوا پاسخ قاطع، محکم و دشمن‌شکنی به عوامل این حادثه تروریستی و داعش و به سران آن‌ها و تمام کسانی که از عوامل این حادثه بودند درس و پیام خوبی داده شد.

وی  با بیان این‌که عذاب بر دشمنان به گونه‌های مختلفی مانند سیل و زلزله و... در زمان پیامبران الهی نازل می‌شد، گفت: در زمان حضرت نوح با سیل عظیم این عذاب به دشمنان وارد شد و امروز با حمله موشکی تحت رهبری آیت‌الله خامنه‌ای این عذاب بر دشمنان ما نازل می‌شود تا آن‌ها را از کرده خویش پشیمان کند. ضمن آنکه مسئولان امر گفتند که این حمله موشکی کل پاسخ ما نبوده است.

موسوی جزایری افزود: این پاسخ کشور به عوامل تروریستی به این معنا است که اگر بخواهند چنین خیال‌های خامی را مجددا در اذهان نحس خود داشته باشند، قطعا به ازای هر یک نفر شهید ده‌ها موشک به آن‌ها خواهیم زد.

نماینده ولی فقیه درخوزستان با بیان این‌که ما به موشک‌هایمان نمی‌نازیم، خاطرنشان کرد: ما به خدا توکل داریم و به خدا می‌نازیم. این موشک‌ها را خداوند به ما داده است. مغزهای متفکری که چنین موشک‌هایی را ساخته‌اند همان بسیجیان جان بر کف و فرزندان فرمانده هان و شهدا و جانبازان دفاع مقدس هستند. 

خطیب نماز عید فطر گفت: الحمدلله امروز نماز عید سعید فطر در ایران در امنیت کامل اقامه شد، اما مسلمانان در یمن و عراق و سوریه و بحرین با مسائل و مشکلات بسیاری مواجه هستند و امروز مهم‌ترین مسئله، مساله یمن است. 

وی ادامه داد: حملات ِپی در پی هوایی که به صورت شبانه‌روزی و بیش از یک و نیم سال است علیه مردم یمن صورت می‌گیرد، مسلمانان مظلوم و مستضعف این کشور را در شرایط بسیار بدی قرار داده است. این مردم در حالی این شرایط را سپری می‌کنند که آزارشان به هیچ‌کسی نرسیده و از‌ نظر قدرت و توان مالی واقعا مشکل دارند. وی افزود: مردم یمن به کمک‌های شما مردم  ایران احتیاج دارند. این مساله ملی است و همه هموطنان در سراسر کشور در این کمک‌ها به مردم یمن مشارکت دارند. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار