مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد شهادت شهدای هفتم تیر به ویژه شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۴۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ 27 June 2017
به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمد سلطانی با بیان این مطلب افزود: این مراسم در مشهد از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ روز سه‌شنبه هفتم تیر ماه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران به ایراد سخن می‌پردازد.

سلطانی تصریح کرد: همزمان با این برنامه مراسم‌های بزرگداشت شهدای ۷ تیر در شهرستان‌های استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه روز یکشنبه هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ جلسه‌ای در سالن اجتماعات دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی برگزار شد که در این جلسه ناگهان انفجاری مهیب روی داد و در کمتر از ثانیه‌ای از سالن اجتماعات حزب جهموری اسلامی چیزی جز تلی از خاک باقی نماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در تهران توسط منافقان کوردل به‌وقع پیوست که منجر به شهادت مظلومانه ۷۲ تن از شخصیت‌های برجستگان و نیروهای لایق و کارآمد نظام و انقلاب شد که در رأس آنها شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار