بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به اینکه چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده، از عید فطر به عنوان زمان شادی خانواده‌ها در کنار یکدیگر سخن گفت.
کد خبر: ۴۴۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۵ 27 June 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری صبا،صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما گفت: در دوران کودکی لحظه‌های اذان مغرب و پیش از آن، نوای ربنا را خیلی دوست داشتم و این نوای عارفانه به شکلی ویژه در ذهنم نقش بسته است.

وی ادامه داد: با اینکه در آن زمان سن بسیار کمی داشتم، در لحظه ملکوتی اذان مغرب دعا و تلاش می‌کردم همه افرادی را که می‌شناسم یا نمی‌شناسم را دعا کنم.

بازیگر اثر خاطره انگیز "پهلوانان نمی‌میرند" تصریح کرد: با فرا رسیدن عید سعید فطر نیز این تصویر در ذهنم نقش بسته که فطریه را پرداخت می‌کردیم و این عید، برایم روز بسیار بزرگی است همان گونه که برای بسیاری از مسلمانان جهان روزی بزرگ و باشکوه است.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: فرا رسیدن عید فطر را به تمامی مردمی که ماه مبارک رمضان را روزه گرفته اند، تبریک می‌گویم و امیدوارم پاداش عبادت‌های خود در ماه بندگی خدا را از پروردگار به شایستگی دریافت کنند.

کیانفر یادآور شد: با توجه به اینکه مومنان روزه دار در ماه رمضان روزه بوده اند، با فرا رسیدن عید فطر زمان بسیار مناسبی برایشان فراهم می‌شود تا در کمال شادی و خوشحالی دور همدیگر جمع شوند و در مغازه‌ها خرید کنند.

وی توضیح داد: در روز عید به دیدار یکدیگر می‌رفتند و بابت روزه داری در این ماه مبارک به همدیگر تبریک می‌گفتند.

بازیگر سریال "میوه ممنوعه" یادآور شد: عید فطر را که بزرگ‌ترین عید بندگی مسلمانان است را به تمامی مردم کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم لحظه هایی سرشار از شادی را در کنار اعضای خانواده خود تجربه کنند.

وی خاطرنشان کرد: چند روزی است که از بیمارستان مرخص شده ام و هم اکنون مشغول استراحت هستم. امیدوارم با دعای خیر مردم به زودی سرپا شوم و بتوانم فعالیت هایم را انجام دهم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار