با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی
با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گردهمایی زوج‌های شاخص بسیج دانشجویی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 28 June 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی ،آیت الله سید احمد علم الهدی در این مراسم گفت: به جز شما نیروهای بسیجی برای گردهمایی زوج‌های شاخص بسیج دانشجویی خراسان رضویانقلاب پشتوانه ای نمانده است و اگر شما نباشید ولایت پشتیبانی ندارد ؛شما جوانان پشت سر ولایت هستید، بقیه اهل تعاملند.
او گفت: بازار شهادت مثل دوران دفاع مقدس نیست اما مسیر حرکت همان مسیر است و زندگی شما باید در خدمت مبارزه باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: جریان هایی که امروز به قدرت رسیده اند برای نگهداشتن قدرت هر کاری حاضرند انجام دهند و باید با روابط خارجی طوری پای خود را محکم کنند که هیچ جریان داخلی نتواند آنان را از این قدرت پایین بیاورد ؛دشمنان هم به این موضوع رسیده اند و این را درک کرده اند.

آیت الله علم الهدی گفت: دشمن فقط یک هدف آن هم بر اندازی نظام اسلامی را در سر داشته است و از هر طریقی چون جنگ نظامی ، ایجاد تحریم و جنگ نرم برای دستیابی به هدف خود کوتاهی نکرده است و امروز هم که از طریق مسائل فرهنگی قصد نفوذ دارد.

او افزود: دشمنان همچنان در تلاش است که انقلاب اسلامی را برگرداند؛ در این شرایط اگر هوشیار نباشیم و کوتاه بیاییم اشتباه و خطرناک است و به انقلاب ضربه می زند .

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هم اکنون درگیر جنگ پیچیده ای هستیم ؛ جنگ کنونی یک واقعیت جدی است اما با پیچیدگی خاصی که نه‌تنها برای مردم بلکه برای بعضی کسانی که ادعای بصیرت دارند نیز قابل‌درک نیست زیرا که بسیار سنگین‌تر از جنگ نظامی است و جنگیدن و مقابله کردن در آن ، هم بصیرت بالا و هم مقاومت شدیدتر نیاز دارد.

آیت الله علم الهدی گفت: در این شرایط سنگر خودی هم پشت سر ما قرار دارد .

او تاکید کرد: اگر در مقابل تحریم‌ها هم با راه اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح کردند، ایستادگی کنیم، تحریم‌ها خواهد شکست .

در این مراسم در آموزشکده نیروی دریایی سپاه از 100 زوج دانشجویان بسیجی مسئولان پایگاهها و حوزه های مشهد تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار