کد خبر: ۴۵۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 30 June 2017
 امام جمعه اندیمشک گفت:فتح موصل شکست راهبرد آمریکا در منطقه و شکست برنامه های ترویج اسلام آمریکایی در منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام نعمت اله خدامی در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک افزود:این پیروزی درخشان در سایه تعالیم اسلام ناب ، پیروی از مرجعیت مقاوم، انقلاب ، وحدت ، فداکاری مردم و نیروهای نظامی عراق محقق شد.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به طرق مختلف در صدد اجرای برنامه های ضد اسلام است و ترویج اسلام آمریکایی راهبرد استکبار برای مقابله با اسلام ناب محمدی است.

امام جمعه اندیمشک اضافه کرد:وهابیت و آل سعود ماموریت اسلام زدایی و خاموش کردن فریاد ملت ها را دارند تا منافع آمریکا را در منطقه تامین کنند.

حجت الاسلام خدامی گفت:استفاده از اسلام برای نابودی حقیقت اسلام محور برنامه های استکبار است اما این تلاش های دشمنان با بیداری و هوشیاری مسلمانان ناکام می ماند.

امام جمعه اندیمشک در بخش دیگری گفت:آتش به اختیار به معنی کار فرهنگی خودجوش و اثرگذار است که همه باید در این خصوص سهیم باشند.

وی افزود:باید در مقابل توطئه های دشمن، منافذ فرهنگی را بشناسیم و کارهای موثر در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلام و معنویت انجام گیرد.

حجت الاسلام خدامی بیان کرد:دشمن دارای تشکیلات ،پول و برنامه برای تغییر فرهنگ عمومی مردم است و نیروهای انقلابی باید در مقابل آنها با برنامه و حفظ تشکیلات تحرکات فرهنگی خود را افزایش دهند.

امام جمعه اندیمشک با اشاره به لزوم تکیه بر داشته ها و ظرفیت های کشور گفت:تحقق اقتصاد مقاومتی برای خودکفایی و عدم وابستگی به سایر جوامع ضروری است و تحقق این مهم در سایه بهره گیری بهتر از ظرفیت های کشور و تولید امکان پذیر است.

حجت الاسلام خدامی در بخش دیگری با اشاره به نقش پررنگ نیروهای مسلح در ابعاد مختلف تامین امنیت کشور گفت:تضعیف نیروهای مسلح مصداق غفلت یا خیانت است.

وی همچنین با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران گفت:این روز در تاریخ ،‌روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.
منبع: ايرنا
برچسب ها: موصل ، اندیمشک ، آمریکا ، داعش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار