قائم مقام وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت از هر نوع اقدام در جهت افزایش تعرفه‌های خدمات درمانی متناسب با تورم استقبال می‌کند.
کد خبر: ۴۵۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 02 July 2017
دکتر ایرج حریرچی در خصوص نامه اخیر وزارت رفاه که در زمینه افزایش تعرفه ها در فضای مجازی منتشر شده است، ادعای مطرح شده در خصوص مخالفت وزارت بهداشت با افزایش تعرفه خدمات درمانی بخش خصوصی را رد کرد و گفت: در طول چهار سال گذشته وزارت بهداشت به طور بسیار شفاف و واضح از واقعی سازی تعرفه خدمات بهداشتی درمانی حمایت کرده است و این وزارتخانه با افزایش تعرفه‌ها متناسب با تورم حمایت می‌کند و انتساب هر موضعی به غیر از این به وزارت بهداشت تکذیب می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: موضع ما در زمینه افزایش تعرفه‌ها و واقعی‌سازی قیمت خدمات حداقل به اندازه تورم اعلام شده رسمی و بیشتر از این میزان هم برای حرکت به طرف تامین قیمت واقعی خدمات در شورای عالی بیمه کاملا روشن بوده است.

بنابر اعلام وب‌دا، حریرچی یادآور شد: مرور مواضع وزیر بهداشت و مسئولین این وزارتخانه در مصاحبه‌های مختلف در این زمینه و مقایسه این موارد با مواضع و موارد اعلامی سایر نهادهای ذی مدخل از جمله سازمان‌های بیمه‌گر در مخالفت با افزایش تعرفه‌های بخش خصوصی و دولتی و طرح سناریوی افزایش صفر درصدی و حتی سناریوی رشد منفی تعرفه‌ها از سوی این سازمان‌ها برای هر ناظر منصفی قانع کننده خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار