خیال‌پردازی‌های بولتون در جمع تروریست‌ها؛
«انقلاب اسلامی که به رهبری آیت الله خمینی به پیروزی رسید نباید به چهل سالگی برسد و باید در همین دو سال انقلاب ایران را سرنگون ساخت».
کد خبر: ۴۵۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 03 July 2017
 پایگاه خبری سی ان اس نیوز (cnsnews) به انعکاس اظهارات ضدایرانی "جان بولتون" در جمع تروریست های منافقین پرداخته است.
 
 
گردهمایی سالانه گروهک منافقین یک روز پس از سفر "محمد جواد ظریف" به فرانسه در پاریس برگزار شد. نمایندگانی از دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا، اتحادیه اروپا، مجلس فرانسه و عربستان سعودی در این نشست شرکت کردند.
 
 
سی ان اس نیوز در انعکاس سخنان سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل تیتر زد: "جان بولتون در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق: انقلاب 1979 نباید به چهلمین سالروز تولد خود برسد".
 
 
براساس این گزارش، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت: نتیجه بازنگری دولت ترامپ در سیاست آمریکا در قبال ایران باید این باشد که انقلاب اسلامی که به رهبری آیت الله خمینی به پیروزی رسید نباید به چهل سالگی برسد و باید در همین دو سال انقلاب ایران را سرنگون ساخت.
 
 
وی ضمن بیان این ادعا که "ایران نه فقط یک تهدید تروریستی بلکه تهدیدی اتمی محسوب می شود" از دولت آمریکا خواسته "تغییر نظام سیاسی ایران" را اولویت خود قرار دهد.
 
 
بولتون از اینکه امروز دولتی در آمریکا سرکار است که صد درصد با حکومت ایران مخالفت می باشد ابراز خرسندی کرده است.
 
 
وی با استقبال از اقدام سنا و کنگره آمریکا برای تصویب تحریم های جدید، خواستار استفاده از فشار و تحریم بیشتر برای رسیدن به هدف براندازی در ایران شده است./جام
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار