مدیر دفتر شبکه پیام کردستان کشور عراق:
مدیر دفتر شبکه پیام کردستان کشور عراق گفت: برپایی اجلاس اتحادیه رادیو - تلویزیون کشور های اسلامی نشانگر وحدت و یکپارچگی مسلمانان در سطح جهان است.
کد خبر: ۴۵۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 03 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،بهزاد مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان اینکه برپایی اجلاس اتحادیه رادیو - تلویزیون کشور های اسلامی هر ساله موجب تقویت بیش از پیش روابط رسانه‌ای کشور‌های جهان اسلام با یک دیگر می‌شود اظهارکرد: شبکه پیام به مدت 9 سال در عرصه سیاسی و اجتماعی فعالیت می کند که متعلق به جامعیت اسلامی کردستان عراق است خوشبختانه تاکنون توفیق حضور در 8 اجلاس رادیو - تلویزیون کشورهای اسلامی را داشته‌ایم.


اتحادیه رادیو - تلویزیون کشور های اسلامی، نماد وحدت مسلمانان جهان است
وی پیشرفت اتحادیه را در طول این 9 سال مطلوب خواند و افزود:  اتحادیه رادیو- تلویزیون کشورهای اسلامی توانسته اقدامات خوبی را در زمینه های مختلف انجام دهد اما در حال حاضر به هدف نهایی خودش نرسیده است ولی در شرایط فعلی باید از سوی اتحادیه برای رسیدن به اهداف والاتر و بلند مدت برنامه ریزی جامع و کاملی شکل بگیرد.
 مدیر دفتر شبکه پیام کردستان کشور عراق یکی از مزیت های برگزاری اجلاس اتحادیه رادیو – تلویزیون کشورهای اسلامی و بازار فیلم اسلامی را آشنا شدن رسانه های اسلامی بایک دیگر دانست و ابرازکرد: اجتماع رسانه‌ای جهان اسلام در این اجلاس موجب آشکار شدن دستاورد ها و بهرمندی از تجربیات رسانه های حاضر می‌شود.
مولایی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی‌های شبکه پیام قرار شده یک فیلم پاک که شایسته کشور های اسلامی باشد ساخته شود و پس از آن تاسیس خبرگزاری حلال نیوز را در دستور کار  شبکه قرار داده‌ایم که امیدوارم بزودی نتیجه مناسبی حاصل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار