رئیس حوزه هنری خراسان رضوی خبر داد؛
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: مستند کوتاه شمرهای زمان ساخته عباس لاجوردی و با موضوع جنایات داعش و نقش ویژه مدافعان حرم ساخته شده است.
کد خبر: ۴۵۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴ 03 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،سیدجواد رفاهی در گفت‌وگو با خبرنگارما اظهار کرد: برنامه‌های امسال نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی شاخص بود و ما باید هماهنگونه که تولید کننده را می‌آوریم متقاضی را هم بیاوریم.
وی افزود: حوزه هنری خراسان رضوی در این بازار فیلم‌های اسلامی آثار کوتاه و بلند بسیار زیادی را آورده، آثاری که  در جشنواره‌های رویش حاضر بودند و حائز عناوین برتر شدند و در این مجموعه سالانه بیش از 200 فیلم کوتاه و بلند تولید می‌کنیم و آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی شبکه‌های عضو اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلوزیون‌های اسلامی اعلام می‌کنیم..
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی با بیان اینکه این مجموعه آثار فاخری را در زمینه جنایات دشمنان ساخته است، خاطرنشان کرد: آخرین اثر تولیدی حوزه هنری خراسان رضوی مستند کوتاه شمرهای زمان ساخته عباس لاجوردی و با موضوع جنایات داعش و نقش ویژه مدافعان حرم ساخته شده می‌باشد.
رفاهی گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم رویش همه ساله در ایام فرخنده دهه فجر برگزار می‌شود و یازدهمین دوره این جشنواره در بهمن ماه امسال با حضور مسئولان کشوری و استانی در سینماهای آفریقا و هویزه مشهد برگزار می‌شود و فراخوان این جشنواره به تمامی کشورهای جهان اسلام ارسال شده است؛ همچنین، در سال گذشته نمایندگانی از 30 کشور در این جشنواره حاضر بودند و برای امسال حضور نمایندگانی از بیش از 50 کشور اسلامی دنیا پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار