مشارکت در کمپین «ضیافت رضوان» همچنان ادامه دارد؛
برندگان پویش«ضیافت رضوان» به زودی و قبل از آغاز دهه کرامت معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۴۵۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 03 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، برندگان کمپین «ضیافت رضوان» به زودی و قبل از آغاز دهه کرامت طی قرعه‌کشی معرفی خواهند شد.
کمپین ضیافت رضوان که از 15 رمضان سال جاری آغاز به کار کرده بود، همچنان شاهد مشارکت و همراهی علاقه‌مندان است، به طوری که تا کنون 350 نفر با آن همراه شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این مشارکت تا 500 نفر نیز افزایش یابد.
در این کمپین علاقه‌مندان در سه محور 8 افطاری ساده به 8 روزه دار به نیابت از امام هشتم(ع)، برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) در ماه مبارک رمضان و فعالیت های مساجد و اماکن مذهبی در ماه رمضان به ارسال آثار خود پرداختند.
تصاویر دریافت شده در پورتال آستان قدس رضوی به نشانیwww.aqr.ir همچنان در حال بارگذاری است و به زودی طی قرعه‌کشی هدایایی چون 40 بسته محصولات فرهنگی و 10 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به شرکت‌کنندگان در این کمپین اهدا می شود.
 از دستاوردهای ایجاد این کمپین برای اولین بار می توان به توسعه کار خیر و نیک با محوریت توسعه سفره‌های ساده افطاری که از توصیه‌ها و تاکیدات مقام معظم رهبری نیز بوده است، انعکاس برنامه های حرم مطهر رضوی که تاکنون از طریق رسانه‌ها منعکس می‌شده است و اکنون با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی و به طور کاربر محور منعکس می‌شود، اشاره کرد.
همگرایی فرهنگی بین آستان قدس رضوی و تشکل‌ها که خدمات آن‌ها نیز در قالب این بستر پوشش داده شده است، از دیگر دستاوردهای این کمپین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار