فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه پاکسازی محلات آلوده به معتادین و موادفروشان یکی از سیاست های اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان است، گفت: در همین راستا حدود یک هزار و 200 معتاد و خرده فروش مواد مخدر سال گذشته جمع آوری و دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۵۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،فضل الله رنجبر اظهار کرد: سال گذشته و امسال چندین مرحله کار پاکسازی محلات آلوده در مناطقی نظیر آقاجان، تپه فتحعلی خان، باغ ابریشم و برخی محلات شهرک مسکن و جعفرآباد با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضایی صورت گرفت. 

وی افزود: در همین راستا و با همکاری شهرداری و تاکیدات استاندار و دادستان کرمانشاه، اردوگاه چشمه سفید کرمانشاه برای نگهداری معتادان متجاهر آماده شده و بالغ بر 185 نفر در آن نگهداری می شوند.

رنجبر خاطرنشان کرد: از مجموع افراد نگهداری شده، بالغ بر 160 نفر آن ها را آقایان و 25 نفر را نیز بانوان تشکیل می دهند.

رئیس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه یادآوری کرد: برای نگهداری این افراد، دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی نیز با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: آن هایی که نیاز به درمان داشته باشند از سوی دانشگاه علوم پزشکی تحت مداوا و درمان قرار می گیرند و بهزیستی نیز خدمات مناسب را به این افراد ارائه می کند.

رنجبر در پایان از اجرای طرح های فرهنگی در محلاتی نظیر حکمت آباد، باغ ابریشم، آقاجان و ... با همکاری نیروی مقاومت بسیج و مشارکت ادارات و نهادها خبر داد و گفت: این کار با هدف پیشگیری از اعتیاد انجام می شود.

30 درصد از جمعیت حدود یک میلیون نفری شهر کرمانشاه در مناطق حاشیه ای زندگی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار