مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با تکمیل اسناد مورد نیاز از سوی پیمانکاران منتخب پروژه های نیمه تمام پدیده و عقد قرارداد با آنها امیدواریم پروژه های شرکت بین المللی گردشگری پدیده شاندیز همزمان با میلاد امام رضا(ع) از سرگرفته شود.
کد خبر: ۴۵۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 04 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از سایت اخبار پدیده، علی رسولیان با اشاره به حساسیت و نگرانی مردم و سهامداران اعلام کرد: مناقصات انتخاب چهار پیمانکار پروژه های ناتمام پدیده شاندیز به صورت قانونی برگزار شد و پیمانکاران منتخب باید اسناد شرکت و ضمانت نامه های لازم را ارایه نمایند تا پس از عقد قرارداد و تجهیز کارگاه های عمرانی، عملیات اجرایی پروژه ها را آغاز کنند.
وی با اشاره به تعیین هیات مدیره جدید شرکت پدیده افزود:  اسامی اعضای هیات مدیره جدید این شرکت به زودی معرفی می شود.
رسولیان گفت: دو نفر از اعضای هیات مدیره شرکت استعفا داده اند و ما مکلف به انتخاب و معرفی جایگزین برای آنها هستیم که انتخاب یک نفر از این افراد را به عهده سهامداران قرار دادیم تا یکی از سهامدارانی که توانایی مدیریتی دارد با انتخاب سهامداران وارد هیات مدیره شود و عضو دیگر هیات مدیره نیز با انتخاب ستاد تدبیر برگزیده و معرفی می شود.
وی بر توانمندی اعضای جدید هیات مدیره در جذب سرمایه و سرمایه گذاران کلان تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا هم از سهامداران این شرکت و هم از کسانی که توانمندی و ارتباط مناسب برای جذب سرمایه و اجرای پروژه را دارند می توان در ترکیب هیات مدیره آن استفاده کرد.
به گفته وی گزینه هایی بررسی شده و تاکید بر انتخاب فردی است که بتواند شرکت پدیده را به نقطه مناسب برساند.
رسولیان با بیان اینکه دولت موانع موجود ادامه فعالیت شرکت پدیده را پیگیری و حل می کند گفت: دولت با همکاری قوه قضاییه و محوریت وزارت کشور و ستاد تدبیر خراسان رضوی با جدیت پیگیر حل مسائل و مشکلات مردم در ارتباط با این شرکت است و وزیر کشور بعد از ارائه گزارش وضعیت این شرکت به مجلس شورای اسلامی و بررسی های لازم بر پیگیری قاطع مسائل مربوط به آن به ویژه از سوی استان تا حل و فصل نهایی تاکید کرده است.
وی ادامه داد: جلسات کمیته اجرایی برای حل مشکلات این مجموعه با دقت و جدیت در حال برگزاری است و بازرس ویژه ای برای بررسی و ارزیابی مسائل مختلف آن از مدتی قبل فعال شده و گزارش های مطلوبی نیز تاکنون ارائه شده است.
وی اظهار کرد: تلاش می شود مردم و سهامداران این شرکت در حل مسایل و مشکلات آن مشارکت کنند تا سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.
رسولیان گفت: هم اکنون شروع ساخت و سازها و تعیین هیات مدیره جدید در اولویت اقدامات در این زمینه است.
وی با بیان اینکه فرآیندهای مربوط به شروع عملیات اجرایی پروژه های این شرکت با رعایت دقت و حساسیت های ویژه در دست انجام است، افزود: تاخیری که در آغاز عملیات اجرایی این پروژه ایجاد شده به دلیل اهمیت اولویت بندی پروژه ها و انتخاب شرکت های توانمند برای اجرای آنها بوده است. 
وی گفت: انتظار است سهامداران به گونه ای عمل کنند که دقت فدای سرعت نشود.
وی افزود: موضوع ورود پدیده به بورس نیز بعد از سه سال پیگیری در شورای عالی بورس مطرح شده و تلاش می شود با دفاع صحیح، این امر مسیر درست خود را بیابد.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: روند کاهش ارزش سهام پدیده و راهکارهای مربوط برای جلوگیری از این روند نیز در حال بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار