معاون فرهنگی ارشاد خراسان رضوی:
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ٣٧٠ اثر به نخستین جشنواره داستان کوتاه تلنگر با 'موضوع پیشگیری از اعتیاد' ارائه شد.
کد خبر: ۴۵۳۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 05 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، یوسف امینی در اختتامیه جشنواره ملی داستان کوتاه تلنگر در فرهنگسرای ترافیک، 'توجه به نقش والدین در ایجاد اعتماد و خودباوری فرزندان، نقش پایگاههای تاثیرگذار و آگاه‌کننده در پیشگیری از اعتیاد، اعتیاد در لایه‌های پنهان جامعه، بیان تاثیرات مخرب مواد مخدر صنعتی و سنتی و باورهای اشتباه در سوء مصرف موادمخدر' را از محورهای جشنواره داستان کوتاه تلنگر برشمرد.

وی ادامه داد: نقش اعتیاد در فروپاشی بنیان خانواد با تکیه بر تاثیر زنان در این بحران و راههای پیشگیری از آن، مواد مخدر و روانگردان با دو پیامد ویرانگر و وسوسه‌ و از بین رفتن قوه تمیز و ناسلامتی عقل در جوانان، عوامل موثر در ابتلا به مواد مخدر و روانگردانها در قشر محروم و متمکن جامعه از دیگر محورهای این جشنواره هستند.

او بیشترین آثار رسیده را از استانهای خراسان رضوی، تهران، اصفهان، خراسان شمالی و کرمانشاه ذکر و بیان کرد: با هماهنگی و همراهی مسئولان و سازمانهای مختلف این جشنواره در سالهای آینده نیز به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی گفت: به نفر نخست برگزیده این جشنواره مبلغ ٢٠ میلیون ریال، نفر دوم ١٥ میلیون ریال و نفر سوم ١٠ میلیون ریال اهدا می شود.

معاون فرهنگی_ مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: این جشنواره با همکاری و هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و اداره کل ارشاد برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار