استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، پیش بینی می شود ۱۶۰ هزار فرصت شغلی طی سال جاری در خراسان رضوی ایجاد شود.
کد خبر: ۴۵۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳ 06 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خراسان رضوی که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت کارآفرینان در بخش های صنعت، معدن، تجارت، گردشگری و مشاغل خانگی باید افزایش یابد.

وی افزود: باید با ارتقای ظرفیت کارآفرینان، مدیریت درست ظرفیت های موجود و تامین منابع مورد نیاز، زمینه توسعه همه جانبه استان فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در صورت تفویض اختیارات به استان در بخش های مختلف، شرایط بهره برداری مناسب از ظرفیت های موجود در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال، ایجاد خواهد شد.  

وی با اشاره به اینکه ۴۸ درصد بیکاران دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا هستند، ادامه داد: به منظور رفع مشکل بیکاری فارغ التحصیلان، در کنار کارگروه اشتغال، کمیته ویژه ای تشکیل شده است که وظیفه شناسای ظرفیت های موجود و برنامه ریزی در بخش اشتغال را برعهده دارد.

رشیدیان خاطرنشان کرد: سال گذشته تعداد متقاضیان جویای کار در خراسان رضوی  ۲۹۰ هزار نفر بود که این رقم در سال جاری به ۳۲۰ هزار نفر رسیده است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه گردشگری طی سال گذشته حدود ۵۸ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام گرفته است، بیان کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی تمام نهادها و سازمان ها به هدف مورد نظر در ایجاد اشتغال دست یابیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار