امام جمعه ایوانکی:
امام جمعه ایوانکی گفت:‌ دولت از ویژگی سازندگی قرارگاه‌های سپاه بهره‌برداری می‌کند و امروز موضع‌گیری دولتی‌ها علیه سپاه بی‌انصافی و قدرنشناسی است.
کد خبر: ۴۵۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 07 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی کشمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازدگی کشور اظهار کرد: از نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشخص است که وظیفه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: با گذشت چهار دهه از عمر نظام جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این رسالت و وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به بیانات تاریخی امام خمینی (ره) در تعریف جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور گفت: امام راحل فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»؛ امام خمینی (ره) به زیبایی جایگاه سپاه را در نظام جمهوری اسلامی تعریف کردند.

کشمیر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است، تصریح کرد: با شنیدن نام سپاه ایران لرزه بر اندام دشمنان می‌افتد.

وی با تأکید بر اینکه متأسفانه برخی از مسؤولان آگاهانه و ناآگاهانه درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حرف‌هایی می‌زنند، اضافه کرد: این حرف‌ها و واکنش‌ها برابر سپاه درست و عقلانی نیست.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی برابر این جبهه‌گیری‌ها با دفاع از مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضع‌گیری ویژه‌ای انجام دادند، تصریح کرد: این واکنش بسیار خوب و به‌موقع بود.

کشمیر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب خدمات بسیار ارزشمندی را در حوزه‌های نظامی و سازندگی در کشور انجام داده است، اضافه کرد: سپاه بعد از دوران هشت ساله دفاع مقدس در حوزه سازندگی کشور بسیار فعال بوده است.

وی با تأکید بر اینکه دولت‌ها به‌ویژه دولت فعلی از ویژگی سازندگی قرارگاه‌های سپاه بهره‌برداری می‌کنند، تصریح کرد: موضع‌گیری آن‌ها علیه سپاه بی‌انصافی و قدرنشناسی است.

امام جمعه ایوانکی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سمنان و به‌ویژه بخش ایوانکی هم خدمات ارزشمندی داشته‌ است، اضافه کرد: شاهد احداث سالن ورزشی توسط این نهاد ارزشمند در بخش ایوانکی بودیم.

کشمیر با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بحث تأمین امنیت کشور نقش ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: باید همیشه از زحمات سپاه و ارتش و در مجموع نیروهای نظامی و انتظامی کشور در برقراری امنیت قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار