حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی؛
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ایلام گفت: نظام اسلامی در مبارزه با مواد مخدر و باندهای قاچاق پیشگام است و با حضور مقتدرانه نیروهای نظامی و انتظامی و تقدیم هزاران شهید و جانباز توانسته است ضربات محکم و کوبنده ای به باندهای افیونی وارد کند.
کد خبر: ۴۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳ 07 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: گرفتار شدن جوانان در دام اعتیاد موجب فقدان کارایی و وابستگی آنان می شود.
 
وی بر لزوم فرهنگسازی برای مبارزه با تقاضا مواد مخدر در جامعه تاکید کرد :پدران و مادران در خانه و مدیران و معلمان در مدرسه وظیفه دارند که خطر اعتیاد را برای دانش آموزان بازگو کنند.
 
وی تاکید کرد: یکی از برنامه های بسیار خطرناک و راهبردی دشمن برای جوانان گرفتاری در دام اعتیاد است و در این راستا یک پروژه استعماری با مدیریت نظام سلطه در دستور کار قرار دارد.
 
امام جمعه ایلام همچنین بر لزوم مبارزه با ترویج بی حجابی و بد حجابی در جامعه گفت: فرهنگ بی حجابی و بدحجابی به عنوان عامل اساسی در فروپاشی نظام خانواده یکی از مسائل بسیار بدی است که در جامعه در حال گسترش است.
 
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: بدحجابی زنان و دختران زمینه نفوذ مسائل حاد اخلاقی را در خانواده و جامعه ایجاد می کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به 12 تیرماه سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری کشورمان توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا به عنوان عامل این جنایت هولناک حاضر نشد حتی مسئولیت این فاجعه را بپذیرد و حتی فرمانده و خدمه ناو خود را مورد تشویق قرار داد.
 
حجت الاسلام لطفی اظهار کرد: محافل حقوقی بشری دنیا و سازمان ملل نیر در قبال این جنایت سکوت کردند زیرا این نهادها تحت مدیریت نظام سلطه و در راس آن آمریکاست و این ثابت می کند سازمان های عریض و طویل بین المللی هیچگونه کارایی ندارند.
 
وی تاکید کرد: این نهادها در برابر جنایات سعودی ها در یمن که از سلاح های ممنوعه استفاده کرده و از رژیم کودک کش اسرائیل نیز بدتر است سکوت کرده اند.
 
خطیب جمعه ایلام همچنین از دولت خواست: تمامی ظرفیت ها را ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و خروج از رکود بکار گیرد.
 
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: دولت جدید باید با تشکیل کابینه مقتدر، کارآمد و جوان مطالبات مردم را محقق کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار