کد خبر: ۴۵۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 08 July 2017
 امام جمعه موقت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بیکاری بزرگترین معضل جامعه است و انتظار می رود مسئولان برای ایجاد اشتغال جوانان تلاش و چاره اندیشی کنند.
امام جمعه موقت ایرانشهر: مسئولان برای اشتغال جوانان چاره اندیشی کنند
به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین سجادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ایرانشهر اظهار داشت: مسئولان برای تحقق شعار سال باید تلاش کنند و خدای ناکرده اگر در این زمینه کوتاهی شد معضل بیکاری در جامعه فراگیر می شود.
وی ادامه داد: تمام دستگاههای دست اندرکار مبارزه با قاچاق باید با این پدیده ویرانگر به صورت جدی مبارزه کنند تا معضل بیکاری در جامعه برطرف شود.
وی بیان کرد: مبارزه نکرده با قاچاق کالا پیامدهای منفی از جمله تعطیلی کارخانه ها، افزایش نرخ بیکاری، افزایش هزینه های دولت، تضعیف تولید کنندگان داخلی، گسترش روح قانون گریزی و ایجاد فساد در دستگاههای دولتی است.
وی با اشاره به اهمیت حجاب از دیدگاه اسلام افزود: دشمنان در تلاش هستند تا در این زمینه تفکر رضا خانی را در کشور پیاده کنند.
امام جمعه موقت ایرانشهر گفت: گفت و گو با دنیا به غیر از رژیم صهیونیستی و کشورهای عهدشکن خوب است.
حجت الاسلام سجادی اظهار داشت: ما درس 'هیهات منا الذله' را یاد گرفتیم و در مقابل آمریکا و همه ی مستکبران با قدرت می ایستیم و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راسر می دهیم.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار