منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهد:
منتخب پنجمین دوره شورای شهر مشهد گفت: تیم کاری که شهردار بخواهد به خدمت بگیرد برای ما مهم است، بنابراین ما نباید به شهردار به تنهایی نگاه کنیم و شهردار باید کابینه 6 نفره اش را قبل از انتصاب معرفی کند.
کد خبر: ۴۵۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰ 08 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از همشهری، بتول گندمی با بیان این مطلب عنوان کرد: باید اعتماد از دست رفته را به کارشناسان و زحمت‌کشان حوزه شهری برگردانیم، در شورای اول با مسایل و مشکلاتی در شهر روبرو بودیم، اما در شورای پنجم با چالش ها و بحران هایی در شهر روبرو هستیم و من به شدت نگران هستم و احساس می‌کنم نیاز به همراهی مردم داریم.
گندمی اظهار کرد: در بحث صرفه جویی و انقباض مالی، باید بحث را از درون شورای شهر شروع کنیم و هزینه‌های غیر ضروری را کاهش دهیم.

 منتخب شورای پنجم توان مالی با بیان اینکه توان مالی شهروندان مشهد برای پرداخت هزینه‌های شهروندی تمام شده‌است افزود:  دیگر این امکان وجود ندارد که بار اضافه‌ای را بر دوش شهروندان بگذاریم.

وی  با بیان اینکه دیگر به این سمت نخواهیم رفت که افزایش هزینه‌های شهروندی را داشته باشیم یادآور شد: تیم کاری که شهردار بخواهد به خدمت بگیرد برای ما مهم است، ما نباید به فرد شهردار به تنهایی نگاه کنیم، شهردار بیش از 6 معاون خواهد داشت و باید کابینه خودش را قبل از انتصاب معرفی کند. 

گندمی افزود: ما رویه‌های اتوبوسی در بردن و آوردن نیروها را قبول نداریم، اما هیچ‌گاه از مدیران رانتی و ناتوان هم حمایت نمی‌کنیم، این تفکر به معنای حذف همه نخواهد بود.
وی تصریح کرد: در شورای اول بعد از انتخاب مهندس نوروزی برخی مدیران شهرداری با این که نگاه اصولگرایانه داشتند، تا پایان دوره باقی ماندند. 

وی تاکید کرد: مدیران توانمند شهرداری که فارغ از نگاه‌های حزبی منصوب شده اند به کار خودشان ادامه خواهند داد.

گندمی یادآور شد: رویداد مشهد 2017 می توانست نگاه اقتصادی پنهانی را دنبال کند که این اتفاق نیفتاد، می‌توانست نشاط اجتماعی ایجاد کند که این اتفاق هم نیفتاد.

وی همچنین در خصوص رویداد مشهد 2017 اظهار کرد: در رویداد 2017 شما نمودی از مردم نمی‌بینید، مردم کجا هستند؟ چرا ما پایتخت فرهنگی جهان اسلام شده‌ایم؟ مردم کوچه و خیابان نمی‌دانند مشهد 2017 چه معنایی دارد. 

گندمی افزود: این موضوع در سطح مسوولان و برخی از نخبگان مطرح شده و به شهروندان تسری پیدا نکرده است.

وی خاطر نشان کرد: بعضی‌ها به موضوع بزرگداشت فردوسی نگاه امنیتی دارند. چرا باید این گونه باشد؟ انگار که نباید گفتمان فردوسی در شهر مشهد مطرح شود. می‌گویند بزرگداشت فردوسی فقط باید در خود شهرتوس برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار