یادواره شهدای اطلاعات خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری با عنوان «پلاک های پنهان» در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۵ 10 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، یادواره شهدای اطلاعات خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور دریادار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، امیری مقدم، فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان، استاندار خراسان رضوی، سردار اسدی، معاون اطلاعات و جمعی از مسؤولان لشکری و کشوری با عنوان «پلاک های پنهان» امروز 15 تیرماه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از حضور خانواده های شهدای نیروی زمینی سپاه، گفت: امروز شاهد موفقیت سپاه در جنوب استان سیستان و بلوچستان بوده ایم که جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با اشاره به تلاش، کوشش و پشتیبانی هایی که این ملت و نظام از جبهه مقاومت دارند، اظهار کرد: به همین دلیل نیروی زمینی سپاه در غرب، شمال و شرق و جنوب استوار و محکم حضور دارند.
منصوری ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه بتوانیم ادامه‌دهنده شهدای بزرگوار باشیم، افزود: شهدا ولی نعمت ما و چشم و چراغ این ملت هستند پس باید قدر آنها را بدانیم و مسیر شهدا را تحت فرماندهی مقام ولایت ادامه دهیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه در حال حاضر نیز راهشهادت باز است، تصریح کرد: ما در راه دفاع از حرم‌ها و مرزهای امنیتی کشور شاهد این موضوع هستیم که دشمنان تکفیری و متحجر ما تلاش می‌کنند تا به تلاش رزمندگان ما در حمایت از مستضعفین آسیب برسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار