مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بهترین جلوه توسعه عدالت آموزشی توجه به دانش آموزان عشایر است .
کد خبر: ۴۵۸۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 13 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه اردوی دانش آموزان عشایر دختر کشور که با حضور وزیر آموزش و پرورش در مشهد برگزار شد اظهار داشت: دانش آموزان عشایر با صفاترین و با پرغرورترین دانش آموزان کشور هستند و میزبانی از زائران دانش آموز یکی از افتخارات آموزش وپرورش استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی خدمت به دانش آموزان مناطق کم برخوردار را افتخار بزرگی برای مسئولان آموزش و پرورش استان دانست و تاکیدکرد: خوشحالیم که هرساله به واسطه حضور پربرکت امام مهربانی ها در مشهد میزبان تعداد زیادی از دانش آموزان کشور هستیم و امیدواریم بتوانیم به بهترین شکل از این عزیزان میزبانی نماییم.

وی بابیان این که فضای معنوی حاکم بر اردوهای زیارت اولی با دیگر اردوها بسیار متفاوت است ادامه داد: رویکرد آموزش و پرورش در استان خراسان رضوی تعلیم و تربیت تمام ساحتی همراه با کیفیت و عدالت آموزشی است.

کاظمی افزود: بهترین جلوه توسعه عدالت آموزشی توجه به دانش آموزان عشایرمی باشد که در خراسان رضوی این موضوع در اولویت قرار گرفته است و تلاش کردیم با توسعه خدمات و بهبود امکاناتی که در اختیار این دانش آموزان قرار می دهیم زمینه رشد آموزشی و پرورشی این دانش آموزان را فراهم کنیم.

شایان ذکر است؛ صبح امروز هجدهمین دوره مسابقات کشوری دانش آموزان عشایر در بخش دختران با حضور بیش از 700 دانش آموز از استان های مختلف کشور با حضور وزیر آموزش وپرورش آغاز شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار