کد خبر: ۴۵۹۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 14 July 2017
دلایل بسیاری برای اثبات وجود فرازمینی ها آورده می شود و در این زمینه، برای القای وجود آنها در ذهن عموم، فیلم ها و سریال های زیادی نیز ساخته شده است. محوریت این برنامه ها نه تنها صرف وجود این موجودات است، بلکه روی تأثیر آنها در زندگی ما انسان ها نیز تأکید می کنند. (فصل دوم سریال فارگو)

باور جامعه ی جهانی به وجود این بیگانگان باید بنا به دلایلی برای القا کنندگانشان از اهمیت زیادی برخوردار باشد. با هم مهمترین دلایلی که به آنها برای اثبات وجود بیگانگان استناد می شناسد، می بینیم با ما همراه باشید. 

۱ ـ خطوط نازکا
 
دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 

در دهه‌ی شصت میلادی، این تصور پدید آمد که بیگانگان مسئول نقشینه‌های باستانی در صحرای نازکای پرو هستند؛ شگفتی هایی که طولی بالغ بر ۳۷۰ متر داشتند. دو نظریه همراه آنها بود؛ یا اینکه بیگانگان در دوران باستان از سیاره ی ما دیدن کرده بودند و این نقشه ها پیشکش مهمانان نازکا به ساکنان بوده و یا آنکه این خطوط نوعی ابزار مسیریاب یا نقطه‌ی فرودی برای بشقاب پرنده ها بوده اند.

۲ ـ یورش هوایی عظیم به لس آنجلس
 دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها!
 
 بسیاری بر این باورند که از ساعات پایانی ۲۴ فوریه تا ۲۵ فوریه‌ی سال ۱۹۴۲، نیروهای واکنش سریع ضد هوایی آمریکا به بشقاب پرنده هایی که بر فراز لس آنجلس در پرواز بودند، شلیک کرده اند. این اتفاق چند ماه پس از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم رخ داد. به همین دلیل، نخست مردم فکر می کردند که حمله از جانب ژاپن بوده است. نیروی هوایی این صحبت‌ها را اشتباه خواند و اعلام کرد که سر و صدا مربوط به انفجار یک بالون هواشناسی ناقص بوده است؛ اما بسیاری، طی چند روز پس از این حادثه، مهمات منفجر نشده پیدا می کردند. 

عکس بالا عضوی از نیروهای تخریب‌چی ارتش را نشان میدهد که در حال خنثی سازی مهمات منفجر نشده ی نیروهای ضدهوایی در کالیفورنیا (۲۶ فوریه‌ی ۱۹۴۲) است.

۳ ـ حادثه‌ی روزوولت
 دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها!

داستان از این قرار است؛ دیسکی پرنده نزدیک مزرعه‌ای در روزوولت، نیو مکزیکوی آمریکا و در سال ۱۹۴۷ سقوط کرد. در دهه‌ی ۷۰ خبرهایی به گوش می رسید، مبنی بر اینکه در آن سال در آن مزرعه موجوداتی فرازمینی کشف و ضبط شده اند و تمامی این اتفاق توسط ارتش، لاپوشانی شده است؛ ارتشی که حادثه را به گردن بالون‌ هواشناسی ناقص می‌اندازد.  

۴ ـ عکس های بشقاب پرنده ی مک منوویل

 
دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
در ماه می ۱۹۵۰، اِوِلین ترنت، همسر پائول ترنت، کشاورزی از مک منوویل، شهری در اورگن آمریکا، شئی شبیه به دیسک و فلزی که با سرعت کم حرکت می کند، در آسمان دید و همسر خود را صدا می کند. وی نیز با دوربین کوداک خود، موفق به گرفتن دو عکس از این شیء می شود و شیء با سرعت بالا متواری می شود. یک ماه بعد، عکس ها به صفحه ی اول روزنامه‌ای محلی راه پیدا کردند تا اینکه مجله‌ی لایف، آنها را منتشر و بالطبع جهانی کرد.

۵ ـ فیلم‌های ناسا

 
دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
نظراتی در میان مردم می چرخد که وقتی نوری مرموز در افق دیده می شود، گردانندگان سیاست فضایی آمریکا، فیلم‌های دریافت شده توسط پایگاه فضایی بین‌المللی را سر به نیست می کنند. فیلم‌های دریافتی از این پایگاه به محض اینکه شئی غیر منتظره در فاصله‌ی دور مشاهده می شود، قطع می شوند.

۶ ـ روشنایی های لوباک

 دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها!
 
یکی از نخستین مشاهدات بی نظیر بشقاب پرنده ها در لوباک، شهری در تگزاس آمریکا رخ داد. در این مشاهدات آرایش بی نظیری از نورها طی ماه های آگوست تا سپتامبر ۱۹۵۱ دیده شد. کارل هارت، دانشجوی سال اول دانشگاه رشته ی تکنولوژی، این عکس ها را هنگامی که حدود ۱۸ تا ۲۰ نور سفید بیرون از پنجره اش می دید، ثبت و ضبط کرد. عکس ها در مجله ی لایف به چاپ رسیدند. نیروی هوایی ادعا می کرد که این نورها نه بشقاب پرنده ها بودند، نه پرنده، بلکه چیزی جز پدیده ای طبیعی نبوده اند. 

۷ـ آدم ربایی
 
دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 

بتی و بارنی هیل، زوجی از پورتسموث آمریکا بر این باور بودند که توسط بیگانگانی از صورت فلکی تور زتا دزدیده شده اند. این گونه که در سپتامبر ۱۹۶۱، هنگام رانندگی در جاده بتی نوری خیره کننده در آسمان می بیند و با هم آن را دنبال می کنند تا اینکه بشقاب پرنده توقف کرده و در چشم به هم زدنی آنها را می رباید. این زوج چیز دیگری به یاد نمی آورند و وقتی که بیدار می شوند، ۳۵ مایل با محل ربایش فاصله دارند. پس از آن به سرعت به خانه بازمی گردند.

۸ ـ منطقه‌ی ۵۱

 
برای بسیاری، دلیل وجود حیات فرازمینی در لوای پایگاه نیروی هوایی دورافتاده‌ی صحرای نوادا پنهان است. مأموریت کنونی این پایگاه نامشخص است و حریم خصوصی ویژه ی آن عامل باور این نظریه است که این مکان محل فرود بشقلاب پرنده هاست و این باور آنقدر عمیق است که به نواحی اطراف این پایگاه بزرگراه فرازمینی ها می گویند.

 9 ـ پروژه ی سرپو


دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
سروان نیروی هوایی آمریکا، پریچارد دوتی، در سال ۱۹۸۳ با یک روزنامه نگار تماس گرفت و در مورد یک موضوع محرمانه، برنامه‌ی اعزام دوازده مقام ارتش آمریکا به سیاره ای به نام سرپو در صورت فلکی تور زتا صحبت کرد. در نسخه ای دیگر از این داستان، تمام افراد اعزام شده به دلیل پرتوهای قدرتمند دو خورشید موجود در ان سیاره کشته شده اند. 

۱۰ـ بیلی مِیِر


دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
کشاورزی سوئیسی معتقد بود که با بیگانگانی از خوشه ی پروین در تماس است. در طول دهه ی هفتاد، وی برای اثبات مدعایش عکس های زیادی از بشقاب پرنده ها بر فراز ییلاقات سوئیس و همچنین اشیای آسمانی و غیر زمینی  دیگری نیز ارائه کرد.

۱۱ـ دوازده بزرگوار


دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
اسناد لو رفته ی دولتی که در سال ۱۹۸۸ منتشر شدند، حاکی از این بودند که مجمعی از دوازده دانشمند، فرماندهان ارتش و مقامات دولتی به دستور رئیس جمهور هری ترومن، تشکیل شده است. هدف این گروه بازیابی بشقاب پرنده ها و آدم فضایی ها و همچنین مخفی نگه داشتن آن ها از اذهان عمومی بود.

۱۲ ـ باب لازار


دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 
دانشمند دولتی خودخوانده، لازار در مصاحبه ای در سال ۱۹۸۹ ادعا کرد، به روش مهندسی معکوس بشقاب پرنده طراحی کرده و ساخته است و محل این کار را جایی به نام اس ۴ در جنوب منطقه ی ۵۱ عنوان کرد. او همچنین گفت، اسنادی مبنی بر آگاهی دولت از نقش بیگانگان در روابط بشری طی ده هزار سال گذشته، مطالعه کرده است.

۱۳ ـ پاول بنویتز
 
دلایل بسیار بر اثبات وجود فرازمینی ها! 

این تاجر آمریکایی بر این باور بود که اخته شدن دسته جمعی گاوها در سال ۱۹۸۰ در نیومکزیکوی آمریکا کار بیگانگان بوده و معتقد بود، شبکه ی گسترده ای از پایگاه های بشقاب پرنده ها در تلاش برای به سلطه درآوردن انسان ها هستند. او همچنین اطمینان داشت که قادر به دریافت ارتباطات الکترونیکی بشقاب پرنده ها در مناطقی نزیدیک به الباکورکی نیو مکزیکو بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار