آیت الله علم الهدی:
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس بر لزوم مقابله با عملیات رسانه های دشمن تاکید کرد.
کد خبر: ۴۵۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 13 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در نشست توسعه و تحول مدیران مراکز صدا و سیمای استان ها اظهار داشت: دشمنان با برخورداری از امپراتوری رسانه ای و با استفاده از تکنیک های عملیات روانی درصدد ضربه زدن به مبانی اسلام و ارزش های دینی هستند و رسانه های داخلی باید بدون ترس در مقابل این امپراتوری  رسانه ای دشمن بایستند.
 
صدا و سیما بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی دفاع کند 
 
آیت الله علم الهدی رسانه ملی را سنگر اسلام خواند و از مسوولان صدا و سیما خواست: بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، شبکه خراسان را یک شبکه در حال توسعه خواند و افزود: ظرفیت این شبکه استانی به عنوان استانی که سالیانه میزبان 25 میلیون زائر داخلی و 4 میلیون زائر خارجی است، چند برابر شرایط فعلی این شبکه است و تاکنون تنها 30 درصد از ظرفیت این شبکه تحقق یافته است.
آیت الله علم الهدی در پایان ابراز  امیدواری کرد: توسعه شبکه خراسان رضوی و زمینه سازی برای رفع کمبودهای فعلی  از آثار نشست توسعه و تحول مدیران صدا و سیما باشد.
معاون امور استانهای رسانه ملی هم در این دیدار گفت: بیش از 200 شبکه تلویزیونی فارسی ‌زبان در ماهواره به صورت شبانه روزی برای تضعیف ایمان و اعتقادات جوانان ما تلاش می کنند که این موضوع لزوم برنامه ریزی برای ارتقای کیفی برنامه های رسانه ملی را دو چندان می کند.
در حاشیه این نشست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی لوح قدردانی مدیران مراکز صدا و سیما را به پاس تلاش ‌های دکتر علی دارابی معاون امور استانهای رسانه ملی به ایشان اهدا کرد.
 
صدا و سیما بدون ملاحظه کاری از جریان های ارزشی دفاع کند 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار