تسنیم نوشت: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است، گفت: نه‌تنها در داخل کشور امنیت خودمان را تامین کردیم بلکه در تامین امنیت منطقه نیز نقش داریم.
کد خبر: ۴۵۹۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 13 July 2017
سرلشکر محسن رضایی ظهر امروز در همایش "یاوران ولایت" که به همت بسیج دانش‌آموزی سپاه پاسداران استان تهران در محل اردوگاه شهید کاوه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها این جمله را تکرار کردند که «چرا شما نمی‌روید معجزه انقلاب را به مردم توضیح دهید؟» معجزه انقلاب این است که جوانان کم سن و سال استراتژیست‌های بزرگ و به تعبیر امروز ژنرال‌های چندستاره شدند.

وی ادامه داد: جوانان یعنی دبیرستانی‌ها، دانشگاهی‌ها و افراد کم سن و سالی که دیگران حسابی روی آنها باز نمی‌کنند اما عاملان اصلی پیروزی انقلاب بودند. امروز نام قاسم سلیمانی را بسیار می‌شنوید اما سال 60 در عملیات فتح‌المبین که می‌خواستیم ایشان را فرمانده یک گروه رزمی از استان کرمان کنیم عده‌ای به‌دلیل سن کم ایشان مخالفت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جهادی سبک مربی‌گرایانه است نه سلسله‌مراتب تحکمی، تصریح کرد: این بدان معناست که به افراد آزادی عمل می‌دهند اما آزادی عملی که خطاها را حل و فصل کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: معجزه انقلاب این است که ایران از یک کشور همراه و نوکر اسرائیل به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده به‌طوری که اکنون سربازان و افسران ما در ساحل مدیترانه به رئیس‌جمهور سوریه و نخست‌وزیر عراق مشورت می‌دهند. این یعنی نه‌تنها در داخل کشور امنیت خودمان را تامین کردیم بلکه در تامین امنیت منطقه نیز نقش داریم.

وی با بیان اینکه ما لشکرکشی نکردیم و از خود مردم و دولت‌های منطقه کمک می‌گیریم تا به آنان کمک کنیم، گفت: ما با بدترین دشمنان انسانیت مبارزه می‌کنیم ما با داعشی مبارزه می‌کنیم که نه‌تنها مسلمان بلکه کل دنیا از آن‌ها متنفرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه حتی دشمنان ما به حقانیت مبارزه ما با تروریست اعتراف می‌کنند، ادامه داد: ما با اسرائیل و زیاده‌خواهی‌های آمریکا مبارزه و مقابله می‌کنیم و جمهوری اسلامی افتخار می‌کند که هم بر حق است و هم با اقتدار حرکت می‌کند. یک بخش از مبارزه ما مبارزه مسلحانه است اما بخش اعظم آن جهاد فرهنگی و علمی است و شما جوانان امروز باید کشور و ملت ایران را از مشکلات اقتصاد، معیشت، هنر، علم، فناوری و غیره عبور دهید که این کار بدون معجزه امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه دولت‌هایی که می‌آیند و می‌روند آدم‌های خوب زیادی دارند اما معجزه نکردند، افزود: ایران احتیاج به معجزه دارد و معجزه‌سازان ما شما جوانان به‌ویژه جوانان بسیجی و حزب‌الهی هستید. امروز برکت سایه مقام معظم رهبری فضای آرامش‌بخشی در اختیار جوانان قرار داده ‌تا شما بتوانید حرکت کنید و این نعمت بزرگی است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار