مصدومیت امیری که با فیزیوتراپی و آب درمانی رو به بهبود است، تنها نیاز به گذشت زمان دارد و بروز وخامت در آن، می تواند هافبک محبوب و باخلاق سرخپوشان را برای مدت ها خانه نشین کند.
کد خبر: ۴۵۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فرتاک ورزشی؛  از اردوی سرخپوشان در اوکراین خبر می رسد، وحید امیری که با مشکل مصدومیت از ناحیه کمر روبرو شده، هنوز به تمرینات گروهی تیم اضافه نشده و با ادامه این وضعیت، بعید خواهد بود برانکو برای حضور این بازیکن تاثیرگذار در دیدار سوپرکاپ و دیدار های نخست پرسپولیس در لیگ برتر ریسک کند.

سیامک نعمتی، هافبک 24 ساله و جدیدالورود پرسپولیس، در ایام غیبت امیری توانسته خودش را به برانکو نشان دهد و در تمرینات و دیدار های تدارکاتی، جانشین خوبی برای این بازیکن ملی پوش باشد. اتفاقی که با رضایت برانکو صورت پذیرفته و احتمالا نعمتی در دیدار سوپرکاپ سرخپوشان مقابل نفت تهران از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

ظاهرا شانس به نعمتی رو کرده و سیامک این فرصت ویژه را به دست آورده تا با درخشش در دیدار های ابتدایی، اقبال برانکو را به دست آورده و خودش را در اندیشه های برانکو تثبیت کند.

اتفاقی که پیش از این برای ساسان انصاری و سامان نریمان جهان رخ نداد و این بازیکنان، ناگزیر به ترک پرسپولیس شدند و البته برای سروش رفیعی رخ داد و او را به ترکیب رساند.

برانکو عادت دارد کمتر ترکیبش را مورد تغییر قرار دهد و به ترکیب تیم برنده خود، دست نمی زند. از این حیث، فرصت حضور در سوپرکاپ برای نعمتی، می تواند یک فرصت طلایی برای این بازیکن تلقی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار