دبیر طرح فرهنگی «فصل شکوفایی» از ثبت نام بیش از 135 هزار نفر در این طرح خبر داد. به گزارش سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، مرتضی دبیریان با اعلام این خبر افزود: فصل شكوفايي طرحي فرهنگي با هدف ايجاد نشاط و مهارت با مركزيت پايگاه هاي فرهنگي مساجد است كه در سه سرفصل برگزار مي شود.
کد خبر: ۴۵۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲ 15 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، دبیریان وي اضافه كرد: دوره اول «فصل شكوفايي» سال گذشته با تجربه اي خوب برگزار شد و همين باعث شد امسال دومين دوره اين همايش، با برنامه هاي بيشتري برگزار گردد. 
مسؤول دبيرخانه طرح «فصل شكوفايي» با بيان اينكه امسال سرفصل هاي آموزش در برنامه «فصل شكوفايي» افزايش يافته است، اظهار داشت: با توجه به استقبالي كه از سوي گروه‌هاي مختلف فرهنگي و مساجد و جوانان و نوجوانان از برنامه هاي طرح شد، امسال تصميم گرفتيم جذابيت‌هاي نشاط، سرگرمي و تفريحي را افزايش دهيم. 
مدیر فرهنگسرای علوم و نجوم با اعلام ثبت نام 533 تشکل فرهنگی مساجد سراسر مشهد در این طرح، عنوان کرد: امسال استقبال تشکل‌های فرهنگی مساجد بسیار بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت بود و بر این اساس 135 هزار و 15 نفر در دوره دوم طرح فرهنگی «فصل شکوفایی» ثبت نام کردند. 
دبیر طرح فرهنگی «فصل شکوفایی» ادامه داد: از مجموع افراد ثبت‌نام کرده 48 هزار و 248 نفر پسر، 10 هزار و 28 دختر و 33 هزار و 714 نفر نیز والدین هستند. 
وی با اشاره به درخواست حدود 3 هزار برنامه توسط تشکل‌هایی که در این دوره از طرح ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: با توجه به تعداد بالای تشکل‌های و افرادی که در طرح امسال ثبت نام کرده‌اند، تعداد 2 هزار و 994 طرح مورد درخواست قرار گرفته است. 
دبیریان با بیان اینکه بیش از 110 بازی جذاب و آموزشی بیشترین برنامه ثبت نامی را داشته‌اند، گفت: بر این اساس مجموعه آبی هشتم با 7 هزار و 755 ثبت‌نام، باشگاه تیراندازی با 7 هزار و 814 مورد ثبت‌نام و 7 هزار و 354 ثبت‌نام، بیشترین ثبت‌نام را در دوره‌های تفریحی و آموزشی داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار