به همت فرهنگسرای غدیر؛
زنگ کار که با آیین نمادین برتن کردن لباس کار در آغاز تابستان به صدا درآمده بود به درب مغازه‌ها و کارگاه‌های محل کار نوجوانان در سطح شهر رسید.
کد خبر: ۴۶۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶ 15 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، فرهنگسرای غدیر در سومین سال متوالی، با طرح زنگ کار به سراغ نوجوانانی رفته است که تابستان خود را با کار کردن در کارگاه‌های تولیدی و بازاری یا واحدهای تجاری و ... می گذرانند.
در این مرحله از طرح، مسئولان برگزاری، پس از شناسایی نوجوانان شاغل در تابستان با حضور در محل کار آنان و با تقدیم لوح یادبود و هدیه،‌ از تلاش و پشتکار آنان تجلیل می‌کنند.
حسن سلطانی، مدیر فرهنگسرای غدیر گفت: هدف این طرح، تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری،  اعتماد به نفس، هویت‌بخشی و تشویق نوجوانان به یادگیری و استفاده از تجربیات دیگران و ترویج فرهنگ خدمت است.
وی افزود: در این طرح ما به سراغ نوجوانانی می رویم که با میل و اراده‌ی خود و رضایت خانواده در تابستان مشغول به کار هستند. سلطانی در ادامه گفت: تاکنون مسئولان برگزاری طرح با حضور در مناطق 4، 6 و 9 به تجلیل از نوجوانان مشغول به کار پرداخته‌اند. این تقدیر با اهدای لوح یادبود و هدیه از طرف فرهنگسرا و توسط صاحبکار نوجوان در محل کار وی انجام می‌شود. 
مدیر فرهنگسرای غدیر با اشاره به آغاز این طرح از هفته گذشته افزود: این طرح تا کنون مورد استقبال بسیار زیاد نوجوانان قرار گرفته است. نوجوانانی که از آنها تقدیر می‌شود و استادکارانشان از حضور نیروهای طرح زنگ کار و تجلیل از آنان بسیار خوشحال و سپاسگزار هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار