فراخوان مشارکت در بهره برداری از مراکز سرزمین غذا (فود کورت)، بازارچه سنتی چپیره و بزرگترین سنگ فرش خیابانی کشور در پدیده شاندیز، جهت برگزاری رویدادها و نمایشگاه های مختلف، مراسم آیینی و جشنواره های بومی و محلی منتشر شد.
کد خبر: ۴۶۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۲ 15 July 2017
به گزارش  تابناک رضوی ،به نقل از سایت اخبار شرکت بین المللی گردشگری پدیده، واحد بهره برداری شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با انتشار فراخوانی که امروز در روزنامه های کثیر الانتشار منتشر شده است از فعالان حوزه غذا و نیز صاحبان نشان های بین المللی (برند) عرضه غذا در سطح کشور برای حضور و همکاری به صورت مشارکت جهت فعال سازی فود کورت پدیده دعوت به عمل آورده است. 

در این فراخوان همچنین از فعالان عرصه نمایشگاهی، موسسات فرهنگی و هنری اعم از حقیقی و حقوقی دعوت شده است تا برای بهره برداری از فضاهای مناسب موجود در نخستین و بزرگترین فضای خیابان سنگفرش کشور و بازارچه سنتی و قدیمی مشهد (چپیره) اقدام نمایند.
این گزارش حاکی است: مرکز خرید، تعطیلات و سرگرمی پدیده با 28 غرفه و 500 متر مربع زیر بنا به عنوان دومین سرزمین غذا (فود کورت) بزرگ دنیا شناخته می شود. این مرکز با سه سالن فضای باز و تراسی، فضای VIP و فضای عمومی ظرفیت پذیرایی از سه هزار و 700 نفر را به طور همزمان دارا است.

بزرگترین خیابان سنگ فرش جهان نیز با طول بیش از یک هزار متر با هدف پیاده روی خانوادگی، استفاده از هوای پاک و فضای هنری شهر رویایی پدیده طراحی وساخته شده است.
شایان ذکر است، بازار سنتی و قدیمی مشهد (چپیره) نیز با30 حجره مختلف در طبقه 1+ مرکز خرید، تعطیلات و سرگرمی شهر رویایی پدیده شاندیز قراردارد که 27حجره از 30 حجره در قالب فروش محصولات فلزکاری، گلیم بافی و تابلو فرش، رستوران غذاهای سنتی، طب اسلامی، معرق، صنایع چوبی و قلم زنی فعال بوده است.
بر اساس فراخوان یاد شده، علاقمندان می توانند حداکثر تا پایان تیرماه سال جاری سوابق کاری و مالی خود را به صورت حضوری در قالب پاکت های درب بسته به آدرس خراسان رضوی، شاندیز، بلوار میرزا جواد آقا طهرانی، ورودی مرکز تعطیلات سرگرمی و خرید، مدیریت بهره برداری تحویل نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار