مرد فداکاری ابتدا تلاش کرد تا با فریاد زدن زنی را متوجه خطر کند اما این زن بدلیل ناشنوا بودن همچنان روی ریل قطار ایستاده بود.
کد خبر: ۴۶۰۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶ 16 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک راننده قطار در چین که در اثر یک حادثه یکی از پاهایش را از دست داد قهرمان لقب گرفت. " ژو کیانکای" 29 ساله در حین نجات جان یک زن سالخورده ناشنوا دچار این حادثه شد. وی سه شنبه گذشته زمانی که با قطار در ایستگاه " رونگ چانگ" در منطقه چونگ کینگ در حال حرکت بود ناگهان متوجه حضور یک زن روی ریل قطار راه آهن شد. وی بلافاصله اقدام به کشیدن ترمز قطار کرد و سپس با فریاد زدن تلاش کرد تا این زن را متوجه رسیدن قطار کند اما  وی متوجه شد که این زن از روی ریل قطار حرکت نمی کند و از خطری که جانش  را تهدید می کند آگاه نیست.

بلافاصله " ژو" از قطار بیرون پرید و تلاش کرد تا این زن سالخورده را از روی ریل قطار خارج کند. در حالی که وی با اقدام فداکارانه خود توانست جان این زن را نجات دهد اما متاسفانه در آخرین لحظه قطار از روی یکی از پاهایش رد شد و پایش را قطع کرد. بلافاصله این مرد فداکار به نزدیکترین بیمارستان منتقل و پزشکان مجبور شدند تا پای راست وی را قطع کنند.

" ژو " که در این حادثه یکی از پاهایش را از دست داد در این خصوص گفت : " هرگز از کاری که انجام داده ام پشیمان نیستم و اگر زمان به عقب برگردد و دوباره شاهد چنین اتفاقی باشم همین کار را انجام خواهم داد."

گفتنی است؛ این زن 68 ساله که گفته می شود ناشنوا بوده، بعد از این حادثه در بیمارستان حاضر شد و نسبت به این راننده فداکار ادای احترام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار