فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات استان قزوین گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات استان جدی گرفته شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 16 July 2017
به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب روز شنبه در مراسمی با حضور سرهنگ پاسدار عبدالله طاهری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ادارات استان، جلال فتوره چی معاون توسعه مدیریت و منابع، حسین حیدری مسئول بسیج کارکنان و زهراء نجف زنگی، مشاور امور بانوان اداره کل راهداری از بانوان کارمند اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین تجلیل شد.

در این نشست سرهنگ پاسدار عبدالله طاهری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی دشمنان علیه نهاد خانواده و سنت های اصیل ایرانی و اسلامی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در ادارات ضروری است.

سرهنگ طاهری در ادامه با اشاره به ۲۱ تیرماه سالروز قیام خونین در مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب که به نام روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است افزود: اگر نقاط هدف و حمله دشمنان را نشناسیم و برای مقابله با آنها برنامه ریزی نکنیم باید روز به روز شاهد کمرنگ شدن امر عفاف و حجاب در کشور باشیم.
 
وی بسترسازی عفاف و حجاب را از اولویتهای کاری دانست و خواستار مشارکت بانوان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب شد.

در ادامه افشین پیرنون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین عفاف و حجاب را از ارزشهای جامعه اسلامی دانست واظهارداشت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، حضور فعال بانوان در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و سازندگی نشان وی دهد در نظام اسلامی زمینه حضور بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی فراهم شده است.

وی بیان کرد:بانوان می توانند با رعایت حجاب در عرصه های اجتماعی مشارکت دجدی داشته باشند و این فرهنگ را نیز رواج دهند.

در ادامه از ۱۶ نفر از بانوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین با هداء لوح و هدایایی تجلیل شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار