نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تغییر در سبک زندگی را عامل آسیب‌های اجتماعی و مشکلات و معضلات جامعه امروز دانست.
کد خبر: ۴۶۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، امروز دوشنبه به مناسبت هفته بهزیستی، مدیر کل بهزیستی و اعضای شورای معاونین این اداره با نماینده لی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: مشکلات و آسیب های اجتماعی که در جامعه مشاهده می کنیم از قبل هم بوده اما امروزه بر اساس گذشت زمان فقط سبک و سیاق آن مشکلات تغییر کرده است.

وی افزود: این مشکلات به هیچ وجه جدید نیستند و امروز چون مسئول و متصدی پیدا کرده به آمار و ارقام آن دست یافته‌ایم.

آیت الله علما به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و افزود: متاسفانه امروز به دلیل تغییر این سبک زندگی به مشکلات فراوانی در زندگی برخورد کرده ایم.لزوم شناخت علت در آسیب‌های اجتماعی و برخورد ریشه‌ای با آن

وی با اشاره به اینکه امروز ناخودآگاه روش‌هایی بر زندگی تحمیل شده که موجب بوجود آمدن مفاسد اجتماعی شده است، بیان داشت: در بسیاری از مواقع ما به معلول می پردازیم و علت را فراموش می کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: باید در مقابل مشکلات و آسیب های اجتماعی تدبیر و مدیریت ریشه ای صورت گیرد تا آسیب هایی مانند طلاق، اعتیاد و ... کاهش چشمگیر داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در گذشته خانواده ها در ازدواج زندگی جوانان نقش بسزایی داشتند و زندگی‌ها بر اساس مشاوره خانواده ها آغاز می شد. لذا طلاق به این شدت گریبانگیر آنها نبود.

وی در ادامه گفت: امروزه سبک زندگی اداره کننده نیست لکن باید سبک زندگی اسلامی و تقوای الهی در اجتماع راه اندازی شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار