هم‌زمان با رویداد بزرگ مشهد 2017
مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی از تاریخ ۹ تا ۱۳ مرداد با حضور خادمان و مروجان فرهنگ رضوی از ایران و جهان در مشهد مقدس، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴ 17 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، مشهدالرضا همچون سال‌های گذشته با برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س)، میزبان خادمان و مروجان فرهنگ رضوی از اقصی نقاط دنیا و سراسر ایران در روزهای 9 تا 13 مرداد خواهد بود.
این همایش با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی، بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و دبیرخانه پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود.
 
بیش از 70 تن از خادمان رضوی از کشورهای مختلف جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند و در برنامه‌های تدارک دیده‌شده در ایام برپایی جشنواره، مدعوین و خادمان رضوی داخلی را همراهی و ضمن آشنایی بیشتر، زمینه همکاری و تبادل‌نظر و تعاملات فرهنگ رضوی را فراهم خواهند کرد.
برگزاری کمیسیون‌های سه‌گانه تخصصی، اجلاس جهانی خادمان فرهنگ رضوی و مراسم اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به ترتیب در روزهای 10، 11 و 12 مرداد ازجمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.
همچنین، برنامه دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی، تولیت معظم آستان قدس رضوی، نشست‌های منطقه‌ای و قاره‌ای خادمان فرهنگ رضوی، زیارت جمعی حرم مطهر رضوی، نشست شورای عمومی مجمع جهانی خادمان فرهنگ رضوی با استاندار خراسان رضوی و تور مشهد گردی پیش‌بینی‌شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار