رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی:
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بر لزوم شرط بیمه رسانه بودن در عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات تاکید کرد.
کد خبر: ۴۶۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹ 17 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، سید سعید سرابی امروز در دیدار با اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی در مشهد افزود: با تدبیر هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات خراسان رضوی، انتخابات هیئت مدیره این خانه به خوبی و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد و ترکیب هیئت مدیره منتخب نیز، بسیار خوب است.
وی با تقدیر از عملکرد هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات خراسان رضوی به ویژه محمد سعید احدیان رئیس هیئت مدیره این موسسه در دوره قبل، افزود: حتما در دوره گذشته کوتاهی هایی داشته ایم و توان ما محدود است؛ اما در دوره جدید باید با همت زیادی در کنار خبرنگاران حاضر باشیم و میزان همراهی ما بیش از گذشته باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: چند اتفاق خوب در هیئت مدیره دوره قبل خانه مطبوعات استان رقم خورد که می تواند این مسیر در این دوره نیز ادامه یابد. 
وی توضیح داد: خانه مطبوعات خراسان رضوی در دوره گذشته وارد حاشیه ها نشد، سیاست زدگی در فضای خانه وجود نداشت، در حالی که به دنبال تعامل با دستگاه های اجرایی بود، کرامت و استقلال خود را حفظ کرد و در هیچ کجا جایگاه خود را ارزان فروشی نکرد و آرامش نیز در فضای این خانه حکم فرما بود.
سرابی خاطرنشان کرد: از برگزاری جشن روز خبرنگار توسط خانه مطبوعات خراسان رضوی طی امسال که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است، حمایت بیشتری می کنیم.
وی افزود: موضوع خانه دار شدن خانه مطبوعات استان را نیز حل می کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان این که خانه مطبوعات استان طی دوره گذشته در مجموع موفق بود، ادامه داد: امیدواریم با توجه به ترکیب خوب هیئت مدیره جدید این موسسه و آرامش موجود در آن، با همت اعضای هیئت مدیره این خانه، تجارب بهتری حاصل شود.
در ابتدای این دیدار رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان خراسان رضوی نیز در سخنانی با تقدیر از همکاری بسیار صمیمانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با خانه مطبوعات خراسان رضوی طی دوره گذشته و نیز تشکر از اعضای هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات، گفت: نقش روزنامه ها به ویژه روزنامه های خراسان و قدس در خانه مطبوعات خراسان رضوی، بسیار مهم و تعیین کننده است که در این دوره، هم آقای احدیان مدیر مسئول روزنامه خراسان و هم آقای شمسایی مدیر مسئول روزنامه قدس قول داده اند که این همکاری ادامه یابد.
سید جلال فیاضی افزود: یکی از اهداف مهم در دوره فعلی این است که خانه مطبوعات خراسان رضوی با کمک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صاحب خانه ای مستقل شود.
وی ادامه داد: ایجاد درآمد پایدار برای خانه مطبوعات استان از دیگر برنامه های هیئت مدیره است که در این راستا توزیع آگهی های ثبتی از طریق این خانه کمک شایانی می کند و این موضوع از مطالبات جدی خانه مطبوعات از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.
رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان رضوی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی بیشتر و افزایش تعامل با دستگاه های اجرایی استان برای پیشبرد اهداف خانه مطبوعات از دیگر برنامه های این خانه است.
وی اضافه کرد: همچنین به دنبال ایجاد اتاق گفت و گوی مناسب بین مسئولان و رسانه ها هستیم تا زمینه پاسخگویی مدیران به رسانه ها بیش از پیش فراهم شود.
فیاضی تاکید کرد: باید راه حلی برای شرط بیمه رسانه بودن در عضویت خبرنگاران در خانه مطبوعات بیابیم.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم در این نشست ضمن تقدیر از عملکرد هیئت مدیره سابق خانه مطبوعات استان گفت: هیئت مدیره جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی همچون هیئت مدیره سابق، جزو بهترین های مطبوعات استان هستند.
یوسف امینی با تاکید بر ادامه حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از خانه مطبوعات افزود: طی دو سال گذشته برنامه های خوبی همچون برگزاری مراسم روز خبرنگار، برگزاری اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان، برگزاری دوره های آموزشی و پرداختن به خدمات رفاهی و تفریحی اجرا شد که امیدواریم این برنامه ها در دوره جدید با قوت بیشتری ادامه یابد.
وی همچنین خواستار برگزاری نمایشگاه مطبوعات استان با مشارکت جدی خانه مطبوعات شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار