مدیر فرهنگسرای زیارت گفت: در اعتراض به جنایات وحشیانه آل سعود در کشور یمن تجمع مردمی «یمن تنها نمی‌ماند» یکشنبه 24 خرداد ماه جاری در میدان شهدای مشهد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 10 June 2015
حسین کمیلی در نشست خبری تجمع حمایت مردم مشهد از مردم مظلوم یمن که با عنوان یمن تنها نمی‌ماند در فرهنگسرای زیارت برگزار شد، اظهار کرد : نقش کلی این فرهنگسرا حمایت و تصویرگیری فعالیت‌های مردم است.

مدیر فرهنگسرای زیارت افزود: برپایی نمایشگاه جهان اسلام، فروشگاهی برای معرفی کردن فعالیت‌های جهان اسلام، تولید محصولات سمعی و بصری و فضاسازی شهر در قالب ماه مبارک رمضان و اکران آیین‌هایی در شهر مشهد از مجموع برنامه‌های فرهنگسرا در روزهای آینده است.

وی بیان کرد: پیوندهای معرفتی ما با مردم یمن بسیار زیاد و عمیق است و ملت یمن در حرکت انقلابی مردم دنیا و با نگاه دینی خود نقش بسیار به‌سزایی داشتند با این حال در حاشیه این همایش در حال برنامه‌ریزی برای دریافت کمک‌های مردمی در جهت میزبانی سفره‌های افطار مردم یمن هستیم.

کمیلی عنوان کرد: یکی از دلایل تجهیز زیر ساخت فرهنگسرا این است که آمار بازدید فرهنگسرا بسیار قابل توجه بوده و 100 هزار نفر در سال بازدیدکننده داریم و تدابیری برای تبلیغ و توسعه مخاطب در حال تدوین است و حتی کاروان‌های خارجی نیز بازدید می‌کنند.

مدیر فرهنگسرای زیارت با اشاره به اینکه مطالعات ایجاد خواهرخواندگی مساجد مشهد و دنیا در حال انجام است، تاکید کرد: تشکل‌های کمی در مشهد وجود دارند که به اوضاع جهان بپردازند بنابراین در حال مشورت برای ایجاد بستری هستیم که مساجد شهر مشهد مقدس را با مساجد سایر نقاط جهان با هم خواهرخوانده کنیم تا از دستاوردهای آینده این طرح بهره‌مند شویم.

کمیلی تصریح کرد: این مراسم 24 خرداد ماه روز یکشنبه ساعت 18 در میدان شهدا برگزار می‌شود و شخصیت‌های بزرگی همچون محمدالقبلی از اعضای شورای مرکزی انصارالله یمن در این مراسم حضور دارند و مدیحه سرایی مداحانی نظیر میثم مطیعی و احمد واعظی از جمله برنامه‌های این تجمع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار