ساختمان فنی و حرفه ای مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان رضوی در قالب تفاهمنامه همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و پارک علم و فناوری استان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۴۶۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴ 18 July 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، افشین رحیمی مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و سید حسن علم الهدایی رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی تفاهم نامه همکاری راه اندازی ساختمان فنی و حرفه ای مراکز رشد پارک علم و فناوری استان را به امضا رسانیده و مبادله کردند.
این تفاهمنامه در راستای سیاست های کلان دولت در توسعه فعالیت های فناورانه  و دانش بنیان در بخش خصوصی و دولتی  از طریق ایجاد گسترش مراکز رشد فناوری و به منظور اجرایی نمودن دستورالعمل اجرایی ایجاد شعب مراکز رشد آموزش فناوری های راهبردی نوین مراکز آموزش فنی و حرفه ای  جهت ارتقا توان تولید ملی و درون زایی اقتصاد و با هدف ایجاد زمینه های حقوقی قانونی و هم افزایی برای پشتیبانی از فناوری های نوین و توسعه کسب و کارهای فناورانه از کارآموزان آموزش فنی و حرفه ای  و واحدهای فناوری پارک علم و فناوری استان منعقد شده است.
در بخشی از این تفاهمنامه  ارائه آموزش های مورد نیاز ستاد مرکز رشد فنی و حرفه ای، ایجاد زمینه بهره مندی از زیر ساخت های حقوقی و اداری پارک در جهت توسعه مرکز رشد و واحدهای فناور تحت پوشش و ارائه آموزش های مورد نیاز ستاد مرکز رشد فنی و حرفه ای به عنوان تعهدات پارک علم و فناوری استان عنوان شده است.
تامین نیروی انسانی متخصص و واجد شرایط  جهت اداره مرکز رشد فنی و حرفه ای، حضور فعال شعبه مرکز رشد در فعالیت های پارک شامل آموزش مشاوره، جشنواره، نمایشگاه و ...، ایجاد زیر ساخت های لازم اداری مالی و حقوقی  به منظور فعال سازی ساختمان فنی و حرفه ای مراکز رشد فناوری پارک علم و فناوری استان نیز بخشی از تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در این تفاهمنامه می باشد.
در جلسه امضای این تفاهمنامه رحیمی هدف از امضای این تفاهمنامه را استفاده مطلوب از همه ظرفیت های استان بیان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار