فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار:
فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: همان‌طور که معظم له بارها نیز تأکید فرمودند، مهم‌ترین رکن ایستادگی در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، بصیرت افزایی است.
کد خبر: ۴۶۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 18 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرتیپ محمد غفاری امروز سه‌شنبه در آیین افتتاحیه دوره بصیرت افزایی ویژه خانواده‌های تیپ ۱۵۸شهید کشاورزیان و قرارگاه عملیاتی لشگر۵۸ تکاور ذوالفقار نزاجا به میزبانی این لشگر در شاهرود، ضمن بیان اینکه پس از سال ۸۸ فضای جدیدی در کشور به وجود آمده است، تأکید کرد: کشور امروز در بستر جنگ نرم قرار دارد لیکن بیش‌ازپیش باید به این مهم توجه داشت.

وی گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر در تفکر و اندیشه جوان ایرانی است لذا باید هوشیار بود تا در برابر این توطئه‌ها ایستاد.

فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار گفت: بصیرت به معنای شناسایی توطئه‌های دشمن امروز یک اصل موردنیاز جامعه است.

غفاری بیان کرد: اصل تفکر در شنیده‌ها و عمق تفکر و درس گیری از گذشتهتاریخ باعث افزایش بصیرت در جامعه می‌شود لیکن باید گفت امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال تغییر در تفکر و اندیشه است و فتنه را از افرادی که داخل نظام هستند آغاز می‌کند لیکن راه شناخت این افراد گفتار و رفتار خلاف رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه محسوب می‌شود.

وی افزود: باید هوشیار باشیم چراکه در نظام افرادی هستند که از ابتدا درراه انقلاب و رهبری بوده‌اند ولی به‌مرورزمان از این ارزش‌ها فاصله گرفته و علم ضدیت با انقلاب برداشته‌اند و فتنه را در کشور ادامه می‌دهند.

فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود گفت: این افراد به دنبال گرفتن ارزش‌ها از انقلاب هستند ولی بااقتدار نیروهای مسلح و خانواده‌های آن‌ها و راهپیمایی و حضور مردم، دشمن در جنگ سخت شکست‌خورده و به دنبال نفوذ از طریق جنگ نرم است و نقطه آغاز و خط مقدم حمله دشمن به سمت خانواده‌ها و مادران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار