کد خبر: ۴۶۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ 18 July 2017
کیمیای ۷ ساله بارها از سوی ناپدریش مورد تجاوز قرار گرفت. وی را به بیمارستانی در تهران منتقل کردند. پزشک بیمارستان موضوع را اطلاع می دهد. مددکاری برای کیمیا پرونده درست می کنم بهزیستی کیمیا را تحویل می گیرد و ....


به گزارش فارس، روز گذشته خبرگزاری فارس خبری با عنوان «کیمیا»« آتنا»ی دیگر/ناپدری شیطان پرست بیش از 70 بار به کودک 7 ساله تجاوز کرد را منتشر کرد.


کیمیا ٧ ساله  به همراه مادر و مادربزرگش در کرج زندگی می کرد، پس از سلب حضانت  او از پدر واقعی ( به دلیل اعتیاد شدید ، عدم حمایت مالی و عاطفی فرزند و همسر ، آزار و اذیت جسمی و ضرب و شتم کیمیا و مادرش و...)  حضانت کودک به مادرش داده شده و پدر و مادر از هم جدا می شوند.


 پس از گذشت حدود یک سال، مادر کیمیا، برای تأمین مخارج و دیگر حمایت ها  با مردی ازدواج  کرد که 5 سال از او کوچکتر بود.


 طبق بررسی های صورت گرفته مشخص شد بابک علاوه بر مصرف  مواد مخدر( شیشه )، دارای افکار عجیب و توهمات خاص  است. مادر کیمیا  زمانی متوجه این رفتارها می شود که با بابک ازدواج کرده بود.


پس از اینکه (مادر کیمیا) با همسرش عقد موقت ( صیغه) می کند متوجه رفتارهای عجیبی از سوی بابک می شود. یکی از این رفتارهای عجیب قرص خوابی است که هر شب  به مادر کیمیا می داد؛ به این بهانه که خوابی آرامتر داشته باشد.


 پدر ناتنی بارها( طبق گفته کیمیا ٧٠ بار ) به  وی تجاوز کرده است. مادر از این تجاوزها بی اطلاع بوده و درخواست دارد، به قاضی بگوییم او(مادر کیمیا) بی گناه است.


 از آنجا که خواب مادر کیمیا سنگین بوده و قرص خواب هم می خورده، بابک از این خواب سنگین و مداوم سوء استفاده میکرده و  به آزار دختر هفت ساله می‌پرداخته است.


بعد از انتشار این خبر  دادستان مرکز استان البرز خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی برآزار کودک 7 ساله کرجی بوسیله ناپدری را تکذیب کرد.


حاجی رضا شاکرمی دادستان مرکز استان البرز اظهارداشت: در پی نشر خبری در فضای مجازی مبنی بر آزار کودک 7 ساله کرجی به وسیله ناپدری ، بررسی گسترده در بیمارستان ها و مراکز درمانی و مراحع انتظامی استان انجام شد ولی به چنین موضوع برنخوردیم.


وی افزود: تاکنون چنین پرونده ای تشکیل نشده است و مطالب درج شده در فضای مجازی مبنی بر تجاوز پدر شیطان پرست به دختر خوانده خود در کرج ، کذب است و واقعیت ندارد.


به سراغ فاطمه دانشور مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین که این مورد در موسسه آنها بررسی و تحت حمایت قرار گرفته می رویم.


 مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرینو عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ماجرای کیمیا، گفت: کیمیا یکی از مواردی بود که به مؤسسه مهرآفرین اطلاع داده شد.


وی با بیان اینکه کیمیا اسم مستعار این فرد است، گفت: ما از ذکر نام واقعی این کودک امتناع می‌کنیم چرا که نمی‌خواهیم در شهر کوچکی که زندگی می‌کند برایش مشکل ایجاد شود.


دانشور گفت: این دختر آینده دارد و قرار است تشکیل خانواده دهد و بهتر است به گونه‌ای رفتار کنیم تا کمترین آسیب از ناحیه جامعه به وی وارد شود. این کودک با اتفاقی که برایش افتاده آسیب‌دیده است و نباید مشکلات دیگری بر مشکلش افزود.


مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین و عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه داستان کیمیا 4 ماه پیش رخ داده است، گفت: از یکی از بیمارستان‌های تهران با بنده تماس گرفتند، پزشک مربوطه بسیار مضطرب و نگران بود و داستان کیمیا را برای من تعریف کرد و گفت این کودک در حال حاضر در بیمارستان است. 


دانشور، گفت: به مسئول مددکاری موسسه اطلاع دادم تا موضوع را بررسی و به بیمارستان مراجعه کند تا بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به این کودک خدمت‌رسانی کنیم. این را هم بگویم که گزارش پرونده مددکاری کیمیا در بیمارستان موجود است.


وی با بیان اینکه وقتی مددکار ما با مادر این کودک صحبت کرد متوجه شد که مادر از لحاظ روحی بسیار آسیب دیده است، گفت: خود مادر نیاز به حمایت فوری داشت در حال حاضر به این مادر کمک کرده‌ایم و در حال مداواست.


 مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین و عضو شورای اسلامی شهر با بیان اینکه ابتدا کیمیا را تحویل اورژانس اجتماعی دادیم، گفت: سپس طی مراحل قانونی کیمیا تحویل بهزیستی استان  تهران شده است و در حال حاضر در حال انجام کارها هستیم تا وی را به بهزیستی استان البرز منتقل کنیم.


دانشور با بیان اینکه محل زندگی مادر و مادربزرگ این کودک در کرج است، گفت: ناپدری دائم با آنها زندگی نمی‌کرده است عقد موقت بوده و هرازچندگاهی آنها را به یک شهر کوچکی می‌برده است و این اتفاق برای کیمیا در آن شهر کوچک رخ داده (اگر هر مقام قضایی در این خصوص اطلاعاتی بخواهد طی تماس با مؤسسه مهر افرین تمام اسناد را در اختیارشان قرار می‌دهیم و مشکلی وجود ندارد).


 مدیر عامل موسسه خیریه مهر آفرین و عضو شورای اسلامی شهر با تأکید بر این موضوع که در حال حاضر ناپدری به جرم خود اعتراف کرده و در زندان به سر می‌برد، گفت: پرونده در حال رسیدگی است ولی در موارد این چنینی مجازات‌های سنگینی برای فرد در نظر گرفته می‌شود.


دانشور گفت: مادر این طفل تحت حمایت است و باید به وی کمک شود تا بتواند برای خود و فرزندش احقاق حق کند و در مورد ناپدری اشد مجازات رخ دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار