به همت بسیج هنرمندان شهرستان کهگیلویه و خیرین شهر دهدشت خانوادهای نیازمند امروز صاحب یخچال شدند.
کد خبر: ۴۶۲۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰ 18 July 2017
چند روز پیش و در پی پیامی که از طرف مسئول بسیج هنرمندان در دنیای مجازی  جهت نیاز کمک برای رفع نیاز به تعدادی یخچال برای برخی نیازمندان منتشر شد ، سه دستگاه یخچال از طرف خیرین تهیه و اهدا گردید که امروز یکی از یخچالها به دست یکی از نیازمندان رسید.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسئول بسیج هنرمندان گفت : جا دارد از مردم نوع دوست و خیر شهرستان کهگیلویه تشکر کنم . واقعا مردم ما همیشه نشان دادن که در همه کارهای خیر همکاری میکنند و برای من ثابت شد که درکارهای خیر مهم ترین چیز اعتماد و صداقت هست .مردم دوست دارن کمکی که میکنند واقعا به دست نیازمندان برسد که من از طرف بسیج هنرمندان قول میدهم نیازمندان واقعی شناسایی و هر کمکی بتوانم در حد توانم انجام بدهم .
 
 اقدام قابل تحسین بسیج هنرمندان کهگیلویه + تصاویر
 
رحیم دادوند افزود : از مسئولینی که در این امر خیر همیشه حامی ما بودن ، از جناب سرهنگ برومند زاده فرمانده سپاه جناب اقای دکتر کاظمی ریاست محترم ارشاد و جناب دکتر رهبریان رئیس هلال احمر و جناب اخوان رئیس اصناف تشکر ویژه دارم و از خیرین عزیز جناب اقای حامد اذرشب و ارمان ایزک و سیدصادق ارمش و یحیی پرگانی و اقای دبید و خانم سعادتی خبرنگار عزیز تشکر کنم که دل خانوادهای نیازمندان را امروز خوشحال کردند.
دادوند در پایان گفت : خانوادهای نیازمند زیادی به ما مراجعه میکنند که از مسئولین و همشهریان عزیز خواهش میکنم تا درحد توان خود کمک کنند بلکه بتوان گوشه ای از مشکلات این خانواده ها را برطرف نمود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار