مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد خبر داد:
با توجه به قرار گرفتن این پل در مجاورت حرم مطهر رضوی و استفاده شمار زیادی از شهروندان و زائران از آن، سازمان اقدام به زیباسازی و بهسازی این پل عابر پیاده کرده‌است.
کد خبر: ۴۶۲۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 18 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،احمد محبی، مدیرعامل سازمان در این باره بیان کرد: به منظور زیباسازی محیط شهری و ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی، علاوه بر تعمیر اساسی و بروزرسانی 4 رام پله برقی پل عابر پیاده واقع در میدان بیت‌المقدس در خیابان امام رضا(ع)، اقدام به بازپیرایی و بهسازی عرشه این پل کرده‌است.
وی در ادامه افزود: این پل علاوه بر فضایی دلنشین و چشم‌نواز مناسب با فضای معنوی بارگاه منور رضوی دارای اتاق مانیتورینگ نگهبانی و نظارتی است.
محبی تصریح کرد: اولین پل گالری واقع در بلوار احمداباد سه‌راه راهنمایی در سال 94 به بهره‌برداری رسیده‌ و این پل به عنوان دومین پل زیباسازی شده در خدمت شهروندان و زائران قرار گرفته‌است.
محبی در پایان خاطر نشان کرد: سومین پل گالری واقع در بلوار احمدآباد روبروی بیمارستان قائم نیز تا پایان شهریورماه جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم با افزایش این فضاهای فرهنگی بستر ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار