با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی؛
مدیر حوزه ریاست نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران" و با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.
کد خبر: ۴۶۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 18 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد علیمحمدی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اظهار کرد: از ابتدای دهه 90، این ششمین سالی است که رهبر انقلاب، "اقتصاد" را محور اصلی نامگذاری سال قرار داده اند و امسال نیز به صورت ویژه بر حمایت از اشتغال و تولید داخلی تأکید کرده اند.
 
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر استفاده مردم از کالاهای تولید داخل تأکید دارند، گفت: در همین راستا، مجموعه مدیریت شهری و نمایشگاه بین المللی مشهد برای دومین سال متوالی، برپایی نمایشگاهی برای ارائه کالاهای کاملا ایرانی را در دستور کار قرار داده است.
 
مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد ادامه داد: در سال گذشته، نخستین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی با عنوان "خانواده ایرانی، خانه ایرانی و تولید ایرانی" در نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شد که خوشبختانه شاهد استقبال تولیدکنندگان و مردم از این نمایشگاه بودیم و نتایج ثمربخشی را به دنبال داشت.
 
علیمحمدی افزود: امسال نیز در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و تولیدکنندگان داخلی، نمایشگاه کالای ایرانی با عنوان "ساخت ایران" برپا خواهد شد.
 
وی با اشاره به محصولات ارائه شده در این نمایشگاه گفت: صنایع دستی و سوغات، کالای خواب، منسوجات و فرش و مبلمان از جمله کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه است، همچنین بخشی ویژه مشاغل خانگی در نظر گرفته شده است تا تولیدکنندگان این بخش نیز بتوانند محصولات و خدمات خود را عرضه کنند.
 
علیمحمدی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از 5 تا 9 مرداد ماه به مدت شش روز و از ساعت 17 تا 23 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار